2fast4u86 Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Da har jeg hentet bilen min. Bremsene fungerte ikke i det hele tatt, men jeg fikk utrolig nok kjørt bilen trygt hjem. Nå må jeg få fikset bremseledningene. Virkelig ingen som kjenner til noen som kan ta en slik jobb? Siter Die Audi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 Bremsene fungerte ikke i det hele tatt, men jeg fikk utrolig nok kjørt bilen trygt hjem. Du er lur. Er det et sånt symbol for ironi? :ironi: fungerer ikke. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 bremse slangene koster 89kr på biltema. :) hvis du har en a4 Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pizza Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 bytta ene bremseslangen bak i høst. Enkel jobb...så sant det ikke har rusta fast. Jeg måtte løsne klipset det sitter i mot kobberledningen(fort gjort å vri sundt kobberledningen). Og skru slangen rundt, istedenfor å skru mutteren til kobberrøret rundt. Spray inn alt med rustløser kvelden før du begynner.Hvis ting løsner greit er det gjort på 10minutter. Hvis det sitter fast prøv å løsne hele bremseslangen og vri denne rundt isteden, funka for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muren motor Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 Er du helt fri for bremser med EN kaputt slange har du problemer andre plasser og.. Du har to seperate kretser på bilen. Siter Opel omega 2,5-96 Opel omega 2,5-96 Nr2! Opel manta-72 2,4i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg