volvoen Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Er det noen her som veit ka 740en feile nå , er tungstyrt etter vanlig vei i svinger og rundkjøring kniper , holder igjen liksom , er ekkelt og ubehagelig og kjøre . Men står du stille er den normal og svinge. er ok med olje på servo og reim ok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Mondeo Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Rattaksel kryss kanskje? Siter --------------------------------------------- Mvh. Marius. =) 1998 Volvo V70 1983 VW Golf "Einser" 1,6 D*prosjekt* + MASSE tidligere biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 hørtes ut so helt mongo spissing/toe jusering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoen Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Ble sånn nokså plutselig . så spissing ska vel ikke bli så gal uten videre. Er vel styringa som er gåen , .,,- tannstaget . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoen Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Ja nå jekke eg opp 740en og er tung på rattet uansett nå , men når jeg dreier på hjula uten at motor er i gang kan jeg høre tenna i tannstaget knurre , dette har jeg ikke lagt merke til før når jeg har hatt den oppe, så begynner og mistenke at feilen er i tannstaget,ingen her med no erfaring om dette .?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abarth racing Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 hadde nok bytta tannstanga da. er jo ikke noen veldig stor jobb. bør ha forstillingskontroll etterpå da men. Siter audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg