Jansen Sjøl Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Hei:) igår fikk jeg oppleve den ubehagelige opplevelsen med å få disse 3 beryktede røde ringene på X360'en min :( Jeg lurer egentlig på om hvor jeg kan få reparert den? Jeg vet MS gjør det gratis, men gidder liksom ikke vente i 2 måneder heller :P Takk på forhånd:) Mvh Jansen Sjøl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Nå er jeg ikke helt 100% sikker på dette, men slik som jeg har forstått det, så betyr RROD at du er fucked. Og at du må sende maskinen inn til MS. Ring de og hør, så får du nok svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 du er FUCKED up ja :P du må sende inn 360'n din ;) Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Ring dette 815 nummeret (som jeg ikke husker), så kommer de og henter den. Er du heldig så slipper du å betale noe å. Sendte inn broderns 360 i fjor høst da det bare kom lyd og ikke bilde, tok bare et par uker før den kom tilbake med nytt hovedkort. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 jeg fikk helt ny 360 på stedet når jeg dro på elkjøp med RRoD :) Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jansen Sjøl Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 takk for tipsa :) jeg ringte til MS nå, så sa de at jeg kom til å få en pakke, som jeg skal pakke 360'en etter det kommer de å henter den om 1-2 dager etter det igjen:) Men så sko eg gjøre noe hvis an ikke kom tilbake, men jeg forstod ikke helt:P han i tlf'en var ikke 100% norsk:P men men, så lenge de fikser den så:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 mens vi er inne på temaet, er det noe forskjell på hvilken genrasjon og modell man har av xbox360? Og hva er det egentlig som skjer, fikk liksom ikke noe fornuftig ut av runden på youtube.. hehe. Fikk med meg såpass at det er brukt dårlig loddetinn, som smelter når den blir varm. Og noe kontakt vansker mellom cpu/gpu og kjøleribben? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jansen Sjøl Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 takk for tipsa :) jeg ringte til MS nå, så sa de at jeg kom til å få en pakke, som jeg skal pakke 360'en etter det kommer de å henter den om 1-2 dager etter det igjen:) Men så sko eg gjøre noe hvis an ikke kom tilbake, men jeg forstod ikke helt:P han i tlf'en var ikke 100% norsk:P men men, så lenge de fikser den så:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jansen Sjøl Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 doh, ble kopiert det forrige svaret:S Dårlig loddetinn ja! det kan jeg jo kanjse fikse selv, men tror nokk det er best å la MS gjøre det:P slipper jeg å gjøre det værre en det allerede er:P jeg vet ikke om kontakten mellom cpu/gpu er i ordden eller noe, vet bare at det kom 3 røde lys, mens strømforsyningen lyste grønt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg