beemerworld Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 etter mye frem og tilbake så har drømmebilen kommet i hus... en sølvgrå 2001 bmw x5 3,0 i usa import tatt inn i 05 og gått 140 000km skal kjøpe noe fete felger og d blir alt i første omgang.. noen som har liggende kanskje?? eller bare kom med tips... har 19" e 39 felger liggende her og hvis noen vil ha det Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekvals Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 Halla. Gratulerer med ny bil..:) Jeg kjøpte en sort i fjor høst.. 2001 3.0l importert fra USA i 2005.. Er veldi fornøyd selv om der har vært enkelte mindre fiksings på den.. Har du bilder å poste.? Jeg skal legge ut noen av min.. Har gjort et par mod's for å få den som jeg vil, og er ganske fornøyd med den.. Kan anbefale ww.x5world.com på det varmeste.. Der finner du info om de meste du lurer på med bilen, og får mange gode svar på ting du lurer på.. I tillegg er der masse nyttig gjørdetselv guider.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekvals Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 Her har du noen bilder av kjerra. Den er nylig nylakkert etter at den ble utsatt for herværk.. Jeg tok like godt å lakket sort helt ned, hele veien rundt. Ble svært fornøyd med det. Lakket også grillen og takrails til samme farge som resten.. I dag installerte jeg uoriginale stigbrett. Egentlig skal det lyse i angel eyes på langlyset og. Slik var den før lakkering: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 Flotte biler det der.. Er det forresten inn/ut-kobling av 4wd på dem? Diffsperrer? :D Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekvals Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 Hei. Det er det nok ikke.. Konstant 4WD. Men ja, fine er de.;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 skal nok poste bilder jeg å ja... går bare i svime om dagen... var hos sharifs på skedsmo og handla meg 22" sommerhjul på fredag ikke krom men helpolert blir litt mindre overkill bling .. av typen kahn racing ... med 265/35-22 skal prøve og få ut bilder og div i morra kveld tenker jeg.. har forresten en liten skramme jeg skal lakke jeg og Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekvals Skrevet April 13, 2009 Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 Hva måtte du ut med felger på denne størrelsen.? Jeg vurderer å få tak i noen 20" felger selv, men de fleste er gankse kostbare i Norge. Tror 22" tar vekk litt for mye av komforten for min del, selv om det nok ser heftig bra ut.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2009 22" kahn rsx med strata2 dekk 265/35-22 pris hos sharif 13995,- med bolter og ringer.. anbefaler dog 20mm spacere bak da da her er et bilde av bilen min da.. kommer fler etter hvert ... skal inn og få proff sota siderutene foran og montere facelift frontlykter.. har original xenon på min så må kjøpe lykter som er godkjente Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2009 hvor fikk du tak i uoriginale stigtrinn og hva betalte du for dem?? Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekvals Skrevet Mai 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 Tøff bil beemerworld. Heftige felger..:) Jeg har funnet noen style 214 replica 20" felger i england jeg tror jeg bestiller snart. Stag oppsett med 275 fremme og 315 bak.. Kommer på ca 13000 inklsuive toll.. Jeg har 300mm spacere bake på noen 18 toms felger, men det går ikke med de felgene. Der er en som heter Per på finn som selger clear lykter med xenon til disse.. Du kan godt prute på prisen hans også, jeg kjenner en som fikk de rimligere.. Jeg moddet de originale lyktene med xenon. Stigbrettene kjøpte jeg fra taiwan. Han tok 470us inklusive frakt. I tillegg skrev han en redusert verdi og unngikk dermed litt toll.. Jeg liker bedre de uoriginale siden de ikke stikker like langt ut fra siden. Enkle å montere også. Jeg har email adressen hans ennå.. Jeg har også lyst å sote fremrutene.. Det gjør seg.. Men har brukt litt masse penger på bilen siste tiden. Skal ha meg blanke eksosrør, led baklykter felger etc, så får se hva som skjer..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 jeg sliter for tiden med el feil.. asc lampe og abs lampe og brake lyser... så det spørs om jeg må bytte abs følere foran tenker jeg Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 lampene lyser fremdeles.. er nok en av abs sensorene bak som har gått dukken.... da speedometeret heller ikke virker nuh... noen som vet hvilken sensor som gir signal til speedoen??? Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet Mai 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 Fin fin bil, men hvordan er det med radioen og sånt på de importerte X5ene, hørte på BMW verksted at radioen ikke ville funke så bra i Norge, siden det var sånn forhåndinstallerte kanaler der? Er det sånn eller? Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2009 eh... da tror jeg de tuller med deg gitt har vanlig bmw buisiness cd/radio jeg og det funker glimrende Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 da har tydligvis bilen fiksa seg selv.. tok maskinvask med underspyling og plutselig virka alt som det skulle .. sikkert dritt eller en stein en eller annen plass Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg