skralla Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Heisann, hva kan man forlange av en B21et? Gått 130.000 i utgangspunktet. Total-overhalt. Alt av pakninger og lagere, samt reimer er bytta. Komplett motor. Med ledningsnett. Startmotor Dynamo M45 kasse Alt er lakkert opp igjen og er såklart helt rent og fint ;) Plassmangel tvinger meg til å kvitte meg med den. Skal ikke ha all verden, men får jeg solgt den for 6000 for eksempel eller er det for mye forlangt? Mvh Skralla Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Det er ingen upris om den er totaloverhalt, og man får med kasse. Kan sikkert få litt mer om turboen er i god stand også. :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Ser jo at FK/FT-motorer som er overhalt går for rundt 8000 med alt utenom ledningsnett,hjerner og girkasse, så rundt 6000 får du nok sikkert om alt er slik det skal, og turboen er i god stand.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skralla Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Takker for svar. Da tar jeg utgangspunkt i det. Og håper å bli kvitt stasjet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg