Gå til innhold

Nytt EU direktiv kommer 29 April 09 . Pass opp!

Ranger emnet

Bead-lock

Anbefalte innlegg

jeg tror nesten det hadde blid litt artig hvis det har bild så ille som det står her.

tenk da bare hva som sjedde på notodden, når politikerne "bare" prøvde å stenge stripa.

lurer på hvordan det blir hvis hele bilnorge tar en sånn aksjon :D

1983 BMW E30 323i 2dr.
1963 BMW 1800

1967 BMW 2000

1984 Mercedes S123 300d
1982 Lada 2106 1600L
1986 Lada 2105

1986 Lada 2121 Niva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, du kan jo flytte til et fullverdig medlemsland i EU så kan du jo se hvor mye du kan gjøre med bil der :rolleyes:

Les direktivet før du gjør noe drastisk du..

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal dere lære, folkens?

Det HOLDER IKKE å lese bare overskriftene i tabloidavisene, og så mene at man har grunnlag for å mene noe som helst om en sak...

Avisene og media ellers skriver og sier det de vil, og er ute etter å skape overskrifter og debatt og mas.

For et øyeblikk siden slo jeg på TV2 Nyhetskanalen her, og HELIKOPTERSTYRT I TROMS!! slo mot meg. 2 personer var savnet og det er et ufyselig vær i området!

De fikk så ei dame fra hovedredningssentralen på tråden, som kunne opplyse at de VET IKKE om helikopteret har styrtet, eller noe som helst. Dessuten er det snøbyger i området, vanlig vintervær altså. De har bare fanget opp ei nødmelding, og de undersøker saken.

Poenget.. Ikke la dere lure! Og sjekk fakta før dere hiver dere ut i en slik diskusjon..

Feks er det ingen som har tenkt å nekte deg å snakke piss om religion, Tyskertøsen ;)

Skjerp dere! :D

Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal dere lære, folkens?

Det HOLDER IKKE å lese bare overskriftene i tabloidavisene, og så mene at man har grunnlag for å mene noe som helst om en sak...

Avisene og media ellers skriver og sier det de vil, og er ute etter å skape overskrifter og debatt og mas.

For et øyeblikk siden slo jeg på TV2 Nyhetskanalen her, og HELIKOPTERSTYRT I TROMS!! slo mot meg. 2 personer var savnet og det er et ufyselig vær i området!

De fikk så ei dame fra hovedredningssentralen på tråden, som kunne opplyse at de VET IKKE om helikopteret har styrtet, eller noe som helst. Dessuten er det snøbyger i området, vanlig vintervær altså. De har bare fanget opp ei nødmelding, og de undersøker saken.

Poenget.. Ikke la dere lure! Og sjekk fakta før dere hiver dere ut i en slik diskusjon..

Feks er det ingen som har tenkt å nekte deg å snakke piss om religion, Tyskertøsen ;)

Skjerp dere! :D

Jeg synes bare det er arti å diskutere alt mulig rart jeg! Enten det blir no av eller ikke!

Er jo tross alt et diskusjonsforum som er åpent for alle mulige slags diskusjoner vet du ;)

Trenger ikke alltid å ligge noe 110% håndfast bak diskusjoner..

Mvh Tyskertøsa :op:

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og til de som ikke har lest tråden enda: Velkommen til NM i overdramatisering.

Jeg er enig med Eirik, dette betyr ikke en dritt for de som bygger om, og du kan fortsatt bytte ut felga dine uten at du blir henrettet ved nakkeskudd på neste EU-kontroll.

Ja, du kan jo flytte til et fullverdig medlemsland i EU så kan du jo se hvor mye du kan gjøre med bil der :rolleyes:

Les direktivet før du gjør noe drastisk du..

Det var sikkert USA han mente, der er jo alt så mye bedre enn her i Norge - bilene koster jo en brøkdel av her hjemme! Det folk ofte glemmer er at man også jobber for femti kroner timen...

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes bare det er arti å diskutere alt mulig rart jeg! Enten det blir no av eller ikke!

Er jo tross alt et diskusjonsforum som er åpent for alle mulige slags diskusjoner vet du ;)

Trenger ikke alltid å ligge noe 110% håndfast bak diskusjoner..

Mvh Tyskertøsa :op:

Selvfølgelig. Jeg bare trengte å blåse ut litt ;)

Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmer om å eie en ranch i Texas jeg, eller en liten stråhytte i karibien.. :lol:

Poenget mitt var egentlig at jeg driter i å få panikk, og jeg gidder ikke lese hvilke lovforslag som er oppe til enhver tid. Det er alltid noe nytt svada, den som venter får se sier jeg.

Men om det blir vedtak på akkurat dette, og det blir en folkeaksjon imot det så skal jeg selvfølgelig delta.

Men de gjør uansett som de vil på tinget, og de har oss i sin hule hånd alle mann. Og det er somregel den vanlige mann i gata det går utover. Overklassen driter vel i om det er lov med motorbytte og stylingkit eller ikke. For det første har de det for travelt med å tjene penger til å ha tid til noen bilhobby, for det andre har de jo råd til å kjøpe bil med alle options fra butikk uansett.

Og klasseskillet vil bli bare mer og mer tydelig i årene som kommer, bare vent og se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

fjern Biltilsynet... Kjør bilen til den faller sammen =D

Start en askjon!

sikkert 1 million om ikke mer folk i dette landet som liker biler/ombygging

Se for deg alle de i oslo og rive ned hele dritt regjeringen! AND REFRESH IT!

- 1987 Toyota Corolla GTi 16

- 1982 Toyota Carina TA60

- 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga

x 1990 Nissan 200sx S13

x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, rive ned regjeringen for å få til ombygginger høres lurt ut.

Hva skal inn der i stedet? Vi? Da blir det gode veier, farlige biler og dritt på alle andre punkter. Funker det.. :)

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha lykke til snutur! og Bilur

hvem gidder å bry seg!!! å snuuuten gidder ikke å bry seg en gang! hvordan skal de overholde dette? kommer ikke lenger enn 50 meter i gata på et 8 timers skift jo! fuck biltilsynet

Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing

Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P

kjører nissan primera

Lenke til kommentar
Del på andre sider