Gå til innhold

Koblingsskjema til fjernstyrt sentrallås.

Ranger emnet

salms

Anbefalte innlegg

hei folkens!

Jeg er gadgetphreak, og ukentlig kjøper jeg meg artige gadgets som jeg bare MÅ ha..

I sommer kjøpte jeg ett sett med styringsenhet og to foldenøkler med styreknapper til en slik fjernstyrt sak som skulle gjøre at sentrallåsen min ikke bare ble sentrallås, men også fjernstyrt sentrallås! hohoi!

Dette så veldig lovende ut, men ble lagt til side. koblingsskjema fulgte med i esken, men den har jeg klart å rote bort..!

Er det noen andre, men litt mindre svimete hoder enn meg, som har kjøpt ett slikt sett? Grunnen til at jeg kom på dette var at jeg så en som selger lignende greier her på forumet.. Og nå fikk jeg lyst å montere det

Mitt kit heter:

Produsent: SPY

Product Name:LK058

Model No:Keyless Entry

Og ser slik ut:

kit1.jpg

Får man først smaken på gode biler,

så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, bedre? Hva tenker du på da..?

flipnøklene kjennes ut akkurat som de originale Audi-flipnøklene, og de selger kit som skal se ut nesten som andre fabrikaters originale også. Og koblingsskjemaene er jo genialt enkle egentlig, pluss at det er plenty muligheter. "helst bedre", enn hva liksom? :D

men seriøst.. en 99 modell uten fjernstyrt sentrallås? Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel..

Har du fått montert ditt enda?

Var det ikke det jeg nettopp leste at du først hadde rota bort bruksanvisninga for så å få en på epost som du ikke tyder?

Hvis den er gulle bra og enkel og montere er jeg interessert i å vite hvor du kjøper greiene..

JA, focusen har sentral-lås, men ikke fjernstyrt..

Syns du det er så rart?

uNF!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, om jeg kjøpte meg en 99-modell bil så skulle det ikke vært en cheap utgave uten engang fjernstyring til sentrallåsen :D

Grunnen til at jeg kan si med sikkerhet at den er knall er at jeg kjenner flere som har montert disse selv, og det er gjort på 15min og ingen av de har hatt feil på funksjoner eller noe, pluss at disse klappnøklene er av veldig god kvalitet.

Du kan jo se selv på koblingsskjemaet at det er ikke noen god oppløsning på jpg-filen jeg fikk. Jeg posta her og på vacn-forumet etter jeg fikk mailen fordi jeg regna med at duden jeg fikk tegningen fra hadde forlatt jobben. i vacn fikk jeg respons fra en som hadde montert samme kit og han fortalte meg hva jeg ikke klarte å se på tegningen, at det står white/green på den ledningen som skal klippes og boksen skjøtes inn mellom endene.

Jeg kan ikke love når jeg gidder montere mitt kit, men nå har jeg vertfall koblingsskjemaet, og det er da jaggu ikke kitet sin feil at jeg klarte å rote bort det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...