Colour Concept Skrevet Desember 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2003 Originally posted by Tommy_erwin Hvis det faktisk er DET som er meningen din så skal jeg ikke kverrulere noe på det. Gate wrc-greia di kan jeg være med på. Men når du i den første posten din sier at Subaru burde finne en mer rocka bil for å kunne holde følge, så syns jeg det var på sin plass å ironisere det til litt fra min side med å komme med eksempler på hva Subaru konkurrerer med. Det var fine biler du hadde funnet fram!! De manglet jo bare start nr!!? (og for de som ikke tok den; Dette er ironi) ;) til Tommy_erwin Siter Golf III Colour Concept Cab Ford Mondeo Ghia x-Golfen Rolf x-Mazda 323 x-Ford Sierra is x-Chevy Van G-20 360 police x-opel Manta 2,0 sr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Desember 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2003 Originally posted by Colour Concept Men jeg har kjørt Ford Focus WRC 2000, Colin sin gamle. Når og hvor var du så heldig? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Desember 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2003 Originally posted by gt-tuner så vit eg vett så er det bare subaru og evo som lager gate biler med rally egenskaper impreza er ingen gubbebil du har aldri kjørt en gt eller en wrx så du vett ikke va du snakker om DET ER EN RALLY BIL nei det er ikke en rallybil....det er sure, tunge rare biler med treige girkasser og latterlig firehjulstrekksystem..men Överladdaren kan vel si mer om dette...jeg syns heller ikke noe særlig om det "nye" wrc-reglementet Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Desember 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2003 hehe, kunne ikke dy meg:) Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colour Concept Skrevet Desember 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2003 Siter Golf III Colour Concept Cab Ford Mondeo Ghia x-Golfen Rolf x-Mazda 323 x-Ford Sierra is x-Chevy Van G-20 360 police x-opel Manta 2,0 sr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colour Concept Skrevet Desember 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2003 sick yodude Siter Golf III Colour Concept Cab Ford Mondeo Ghia x-Golfen Rolf x-Mazda 323 x-Ford Sierra is x-Chevy Van G-20 360 police x-opel Manta 2,0 sr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Desember 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2003 ohh, den lanceren der må jeg venne meg til tror jeg, ikke særlig pen, men definitivt noe nytt. Kan sammenlignes med Vaniljecola liksom :-) Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Desember 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2003 Originally posted by Hersker Hans ohh, den lanceren der må jeg venne meg til tror jeg, ikke særlig pen, men definitivt noe nytt. Kan sammenlignes med Vaniljecola liksom :-) Syns den var fet jeg, men veldig spesiell. Minner meg litt om Pikes Peak Escudoen. Spesielt hjulbuene. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 Originally posted by eirikoo Syns den var fet jeg, men veldig spesiell. Minner meg litt om Pikes Peak Escudoen. Spesielt hjulbuene. slenger meg på her jeg. tøff bil det der. om ikke pen så er den TØFF! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 307'n var nydelig! Lancer'n var røff! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 Originally posted by even_e84 burde starte opp igjen gruppe b.. mye gøyere å se påsombrero hvis profilen din stemmer så var du ca 2 år da gr b gikk... tviler på at det var gøy å se på da??:D Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 Originally posted by Kjetilr hvis profilen din stemmer så var du ca 2 år da gr b gikk... tviler på at det var gøy å se på da??:D Hørt om opptak? VHS eller DVD? :-P Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg