Gå til innhold

Pris på Passat CL ?

Ranger emnet

wabby

Anbefalte innlegg

Har sett at en av naboene nede i gata har klart å smelle bilen litt, har lurt på om jeg skal prøve å få kjøpt den fra han for en billig slant.

Den ser strøken ut inni, fin i lakken men her er det som må byttes for å få den 100%.

front fanger

grill

venstre skjerm

panser

Bilen har gått ca 170.000. Passaten er 90 mod.

Bildet viser en identsik bil, samme lakk o.l. Eneste jeg ikke vet er om det er 2.0 eller 1.8.

346922-bilde1-92passat1.jpg

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

Jeg ga 27 tusen for min, den er mellom blå lik som den på bildet, CL 1,8 liter gått 130 tusen fult service hefte og strøken (uten om en liten bulk på ene framskjermen)

den prisen var faktisk RIMELIG, sjekket opp med NAF....

men hvis det der må byttes ville jeg ikke gitt mere en et sted mellom 15-20 som mister bendredik sier.. koster jo en del penger og få lakka det også..

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har tenkt på noe slikt selv.

Men vi ordnet en 91 mod passat lik bildet , bare i hvit med Takluke. 1.8 for 22.000,- til en kamerat av meg for 1 mnd siden.

Ingen feil, hadde bare gått litt langt. Men VAG maskiner finnes det mange av og de tåler mye :D

Skal se om jeg får den for 15.000 eller mindre.

Da selges Jettan. Den har blitt litt for harry for meg.

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by wabby

har tenkt på noe slikt selv.

Men vi ordnet en 91 mod passat lik bildet , bare i hvit med Takluke. 1.8 for 22.000,- til en kamerat av meg for 1 mnd siden.

Ingen feil, hadde bare gått litt langt. Men VAG maskiner finnes det mange av og de tåler mye :D

Skal se om jeg får den for 15.000 eller mindre.

Da selges Jettan. Den har blitt litt for harry for meg.

gjør det :)

så blir vi 2 med lik passat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by wabby

Har sett at en av naboene nede i gata har klart å smelle bilen litt, har lurt på om jeg skal prøve å få kjøpt den fra han for en billig slant.

Den ser strøken ut inni, fin i lakken men her er det som må byttes for å få den 100%.

front fanger

grill

venstre skjerm

panser

Bilen har gått ca 170.000. Passaten er 90 mod.

Bildet viser en identsik bil, samme lakk o.l. Eneste jeg ikke vet er om det er 2.0 eller 1.8.

En kamerat av meg her i bergen solgte netopp sin 91modell for 15000 men da var det med nyoverhalt vr6maskin + masse deler.

Skal være meget strøken ellers hvis du må betale over 15000 for den hvis den er småskadet.

2000 Vw bora slow and soon to bee low edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Onkelen min var litt uheldig i helgen - fikk ødelagt hele fronten pluss en skjerm, så kan hende jeg kjøper igjen vraket.

Det jeg lurer på er hvordan er disse bilene..?? rust, motor etc... hvet lite om denne bilen, annet enn at eksosanlegget er ganske groovt (til org og være). Så vist noen har noen har noen tips som jeg kan gå etter, ville det hvert fint. Er samme utgaven som den på bildet...

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [kj]

Onkelen min var litt uheldig i helgen - fikk ødelagt hele fronten pluss en skjerm, så kan hende jeg kjøper igjen vraket.

Det jeg lurer på er hvordan er disse bilene..?? rust, motor etc... hvet lite om denne bilen, annet enn at eksosanlegget er ganske groovt (til org og være). Så vist noen har noen har noen tips som jeg kan gå etter, ville det hvert fint. Er samme utgaven som den på bildet...

Motor'n er jo den samme som er blitt brukt på flere VW så den er jo bra (regner med at det er 1,8litern RP 90 hester du ska ha.)

rust er vel heller ikke noe stort problem, har du en eldre utgave av 35i b3 har du heller ikke miljø lakk da slipper du å få stygg lakk med en gang.. faren min har en slutten av 93 modell han har mye stein sprut, fronten "grillen" hvis man kan kalle den det er veldig utsatt..

er vel bare ende stussen som er litt "grov" er i alle fall det på min.. har set det har vært på sånn flere audi'r også.. merkelige saker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen er en 90mod 2 liter... men er litt forvirret her nå... Har fått med meg at betegnelsen på bilen er 35i, men trodde nå at B3 var rundt denne modellen her http://217.7.84.246/rt/en/Modelshow/Volkswagen/Passat/RE324.pdf , og ikke hadde noe med 35i og gjøre...?

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider