Andy89 Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=GjxOt2u2BGM&feature=related - Girl is scared to death of pickles Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 æsj btw, disse er ganske sjuke og... Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 æsj btw, disse er ganske sjuke og... Nåja, ser ut som de ikke visste at de var søsken når de ble forelsket og skaffet seg unge. Litt vanskelig må man jo forstå at det blir. Men maury showet er garantert bare tull, er ingen som er virkelig redd fersken for helsikke. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonleo Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Hehe.. det er sannelig mye gærninger der ute!! Men, som Trond Viggo sa det, alle mellom 14 og 16 skulle hatt et skilt i panna der det sto "under construction" eller noe, for de fleste i den alderen aner ikke hva de driver med.. De er høye på hormoner og faenskap og burde vært, i mange tilfeller, holdt innendørs til de ble mer voksne.. Siter Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Jeg tror på alt jeg ser på tv… Siter "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Hva er galt med å ha sex som 15-åring? Mange jeg kjenner som var tidlig utvikla, hadde sex før fyllte 16 og jeg kan ikke se noen ting som skal stå i veien for det. Ei jeg kjenner knulla 30 forskjellige folk før hu ble 16...kan faktisk ikke se noe negativt med det. Sex er jo naturlig og godt, så føler man seg klar so go a fakking head! Dere skulle ha vært steina..jævla kristne kjøtere som ikke tåler litt musevise! Det hu sier om at hu prøvde å bli gravid er vel bare en måte å prøve å unskylde det på. Regner med at solskinnsbarnet knasker norlevo som bare faan =) Rock on bitch...fri hasj og et fritt sexualliv sier nå bare jeg. Føler man seg klar for det, så er det faan meg ingen ting i veien for det. Når det gjelder både lettere knark og puling. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 nå er det rimelig ille at morra til dattra for gjennomgå og hører folk skrike hore til dattra hennes osv. Du må jo seriøst være sjuk i hue som ikke mener det der er drøyt! Det er et lite ludder-faen som skulle vært skyti lenge før hu blei så gamal. Se bare hvordan hu oppfører seg på tv og at ho er så laus er jo bare grise-ekkelt. fram med fyrstikker og bensin, det er letteste metoden på sånt pakk. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Se bare hvordan hu oppfører seg på tv og at ho er så laus er jo bare grise-ekkelt. Du er klar over at det er underholdning? Siter "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Du er klar over at det er underholdning? nei, men jeg håper VIRKELIG ikke en dritt av det er sant, problemet er at hvorfor skal hu ungjenta drite seg sånn ut på tv? tenk hvor stereotyp hu blir i framtida?! så det er bare drøyt uansett. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonleo Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Dere skulle ha vært steina..jævla kristne kjøtere som ikke tåler litt musevise! Det er sånne holdninger som gjør at det blir krig i verden, du er klar over det? Forøvrig har ikke jeg i alle fall antydet, vil jeg påstå, at det er noe galt i at "unger" under 16 eller what so ever ønsker å ha sex. Gjerne for meg. Hvis dem ØNSKER det. Men det blir galt når de gjør det for å få oppmerksomhet eller av andre grunner enn fordi det er godt eller no.. og det er galt å gjøre underholdning av folk som åpenbart har store problemer. Siter Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 hun hadde vel hatt sex 300 GANGER med 15 forskjellige menn, og ikke med 300 forskjellige menn ? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åsepoe Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Dere skulle ha vært steina..jævla kristne kjøtere som ikke tåler litt musevise! Det er rimelig tåpelig å argumentere for fritt valg og samtidig argumetere i mot. Enten er du for fritt valg, eller ikke. Ikke kom her og gi en lang avhandling om fritt seksualliv og fri flyt av hasj, for å så forvente at du blir tatt seriøst når du samtidig tydeligvis har noe imot de som velger å være kristne eller mene det motsatte av deg. Hvor mange noen har sex med eller hvilken religion en har definerer ikke personen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Hva er galt med å ha sex som 15-åring?Mange jeg kjenner som var tidlig utvikla, hadde sex før fyllte 16 og jeg kan ikke se noen ting som skal stå i veien for det. Ei jeg kjenner knulla 30 forskjellige folk før hu ble 16...kan faktisk ikke se noe negativt med det. Sex er jo naturlig og godt, så føler man seg klar so go a fakking head! Dere skulle ha vært steina..jævla kristne kjøtere som ikke tåler litt musevise! Det hu sier om at hu prøvde å bli gravid er vel bare en måte å prøve å unskylde det på. Regner med at solskinnsbarnet knasker norlevo som bare faan =) Rock on bitch...fri hasj og et fritt sexualliv sier nå bare jeg. Føler man seg klar for det, så er det faan meg ingen ting i veien for det. Når det gjelder både lettere knark og puling. bare jeg som blei flau her?! uff, du blir jo ikke tatt seriøst etter detta innlegget, desverre. Detta var prikken over i'n! Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 hun hadde vel hatt sex 300 GANGER med 15 forskjellige menn, og ikke med 300 forskjellige menn ? var dette en ironisk spøk eller? Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 The program is dramatized and often scripted to aid entertainment. The show often veered into what critics called trash TV … Siter "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg