VilleW Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Jeg, som tydeligvis blir sett på som bilforumets største gris... har IKKE hatt sex med 30 forskjellige menn Ja, sjansen! :D All girls are sluts! :D:D Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianuno Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Grisejente.... http://www.youtube.com/watch?v=bHMI6_LmxnQ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Grisejente.... http://www.youtube.com/watch?v=bHMI6_LmxnQ "OH SHIT!" Tror ikke han helt på det tidspunktet den karen visste hvor rett han hadde :D Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianuno Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 "OH SHIT!"Tror ikke han helt på det tidspunktet den karen visste hvor rett han hadde :D Hehe :D Hadde ikke jeg heller;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Ja, sjansen! :DAll girls are sluts! :D:D Hehe.. om jeg hadde vært horete, så hadde jeg sikkert hatt en lengre merittliste...... Merittlista mi er kortere enn mange av gutta her inne sine, GARANTERT! Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Hehe.. om jeg hadde vært horete, så hadde jeg sikkert hatt en lengre merittliste......Merittlista mi er kortere enn mange av gutta her inne sine, GARANTERT! da er det bevis på at du er verdt noe! laus-lefser skaru få billig av meg, det er jævli EKKELT bare. Er liksom ikkenoe stas når halve bygda kjenner a bedre enn du gjør sjøl. MHT sjukdommer osv er det også korrekt. ER jaggu mye billig på markedet i hvertfall. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 hva faen? 300 stk i en alder 15? wtf? hahahahahhaha æsj. Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 da er det bevis på at du er verdt noe! laus-lefser skaru få billig av meg, det er jævli EKKELT bare. Er liksom ikkenoe stas når halve bygda kjenner a bedre enn du gjør sjøl. MHT sjukdommer osv er det også korrekt. ER jaggu mye billig på markedet i hvertfall. Arti.. hehe..:) Sikkert noen som tenker motsatt å da.. At om mange har vært på ei kjærring må det værra en grunn til det..''Felleshøl'' kaller man damer med litt laus oppførsel visstnok :op: Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Arti.. hehe..:)Sikkert noen som tenker motsatt å da.. At om mange har vært på ei kjærring må det værra en grunn til det..''Felleshøl'' kaller man damer med litt laus oppførsel visstnok :op: gidder ikke å bruke mer tid på det enn å si: ÆSJ! Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 gidder ikke å bruke mer tid på det enn å si: ÆSJ! Henger meg på den kommentaren der jeg ja.. =) Dæven.. jeg spurte en kompis hvor mange han mente det ville være normalt at en 20 år gammel jente hadde hatt seg med.. svaret: ''hmm, i dagens samfunn så kan jeg vel tenke meg rundt en 20-30 stk'' Oi.. I så fall er jeg meget unormal!:op: Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 haha, det står "kjør forbi, jeg tar deg bakifra" i bakruta;) Hahaha! Den passar perfekt til russebilen:D Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trygvleo Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 hva faen? 300 stk i en alder 15? wtf? hahahahahhaha æsj. idiot. står tydelig over her 300ganger. Ikke 300stk. Ho har pult 15 stk som i gjennomsnitt vil si 20 ganger pr person. Vil bare informere om at 15stk er ikke unormalt for ei jente. Men dere kan jo leve i drømmeverden. Dagens visdomsord: Alle damer er horer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 Og det er faen ikke langt ifra sannheten... Men 15, hvilken alder snakker vi da? Jeg, med mine 18 år bak meg, kjenner jenter på min alder som både fremdeles er jomfru, og jenter som har blitt totalt harva over av X-antall personer.. så en må ikke dra alle under en kam :) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Alle damer er horer? Kom på døra mi og si det er du snill. :) Noen knuller mange, noen ikke. Noen er løse, noen er ikke. Hva om en kar knuller mange? Er han kul da? Men om en dame gjør det så er hun hore? Skrudd syn mange har. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Hva om en kar knuller mange? Er han kul da? Nei, da er han ett gutteludder :D Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg