Auda Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Endelig noen som har fornuft. Er så lei respektløse idioter som slenger rundt seg med ord som hore i hytt og pine. Billig kan alle være. men tar man ikke penger er man ikke prostituert. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Billig kan alle være. men tar man ikke penger er man ikke prostituert. Nei, da er de bare veldig greie :D Men fra spøk til alvor: det virker som det bare er i enkelte sosiale kretser det er "cred" og ligge med flest mulig jenter. Ikke det at gonoré fra Skrotum til nakkevirvel virker som noe jeg vil ha med det første, men for all del; vil man uselvisk og uselektivt ligge med alt på to bein, kan jeg sikkert fiske frem en ødelagt stol de kan få gvye løs på ;) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Hva er galt med å ha sex som 15-åring?Mange jeg kjenner som var tidlig utvikla, hadde sex før fyllte 16 og jeg kan ikke se noen ting som skal stå i veien for det. Ei jeg kjenner knulla 30 forskjellige folk før hu ble 16...kan faktisk ikke se noe negativt med det. Sex er jo naturlig og godt, så føler man seg klar so go a fakking head! Dere skulle ha vært steina..jævla kristne kjøtere som ikke tåler litt musevise! Det hu sier om at hu prøvde å bli gravid er vel bare en måte å prøve å unskylde det på. Regner med at solskinnsbarnet knasker norlevo som bare faan =) Rock on bitch...fri hasj og et fritt sexualliv sier nå bare jeg. Føler man seg klar for det, så er det faan meg ingen ting i veien for det. Når det gjelder både lettere knark og puling. Vill bare si at det utsagnet ditt her er like smart som de små fjortisene sine på nettet her. Det handler om litt selvrespekt. er du 15 år og har ligget med 15-20 stk så har du et problem, og det ligger nok helt sikkert i selvtilliten. sier ikke at det er feil og ha sex , men vist du har pult 15-20 stk uten og finne den rett partner eller sex kamerat, så er man nok ganske greit ræva i senga eller en greit stor bitch. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trygvleo Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Hva om en kar knuller mange? Er han kul da? Men om en dame gjør det så er hun hore? Skrudd syn mange har. glemte jo å skrive at alle menn er horebukker, eller i det minste alle prøver å vere det, men ikke alle får det til.:spin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trygvleo Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Endelig noen som har fornuft.Er så lei respektløse idioter som slenger rundt seg med ord som hore i hytt og pine. Billig kan alle være. men tar man ikke penger er man ikke prostituert. Ei hore er ei som tar betalt. Vis ho ikke tar betalt, er det ei dum hore. Men likevell ei hore. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 (endret) Alle damer er horer?Kom på døra mi og si det er du snill. :) Noen knuller mange, noen ikke. Noen er løse, noen er ikke. Hva om en kar knuller mange? Er han kul da? Men om en dame gjør det så er hun hore? Skrudd syn mange har. WORD!! Damer blir kalt horer/løse om de har hatt seg med noen/mange forskjellige, mens mannfolk faktisk bare blir sett på som ''attraktive'' hvis de har hatt seg med en del damer virker det som.. Men hore er tydeligvis et jævla vidt begrep, for jeg ble kalt det av en styggfaan som ikke kjenner til hvor mange jeg har hatt meg med på fest her for 4 år sia.. Jeg begynte riktignok å krangle med han først, for han er et jævla rasshøl! (flyr rundt å baksnakker osv) Men ja.. jeg var en feit HORE fordi jeg sa hva jeg mente om han.. i tillegg hadde han planer om å ''banke meg'' som han sa.. en fyr av utenlandsk opprinnelse som var 1.80 høy og sikkert 110 kg..skulle ta meg, som var 1.70 høy og 68 kg.. HAHAH! Endret Februar 7, 2009 av Villstyring Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Ei hore er ei som tar betalt. Vis ho ikke tar betalt, er det ei dum hore. Men likevell ei hore. Så ifølge din teori, er alle jenter horer hvis de ikke ligger med noen som helst? Gud, så seksuelt deprimert verden hadde blitt hvis de hadde følget deg ;) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 WORD!!Damer er horer/løse om de har seg med mange forskjellige, mens mannfolk faktisk bare blir sett på som ''attraktive'' hvis de har hatt seg med en del damer virker det som.. Akkurat den siste der misstenker jeg egentlig bare er ei seiglivet myte som gjelder kun for gutter i alderen 14-17. Når de er eldre skal de gjerne ha kommet seg lengre i livet. Man måler ikke menneskerverd etter hakk i sengegavlen ;) Dog, jeg har også mine misstanker om at dette faktisk gjelder i enkelte, litt mer "spesielle" deler av Norge. (Nå snakker jeg om plasser som er så generelt populert av sosser at de har mistet strømmen av sunn logikk) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 (endret) Akkurat den siste der misstenker jeg egentlig bare er ei seiglivet myte som gjelder kun for gutter i alderen 14-17. Når de er eldre skal de gjerne ha kommet seg lengre i livet. Man måler ikke menneskerverd etter hakk i sengegavlen ;) Dog, jeg har også mine misstanker om at dette faktisk gjelder i enkelte, litt mer "spesielle" deler av Norge. (Nå snakker jeg om plasser som er så generelt populert av sosser at de har mistet strømmen av sunn logikk) Forstår hva du mener og jeg må si meg ganske enig.. MEN hva sex angår... så er det ALLTID fokus på JENTENE.. ALLTID! Og som jente begynner jeg faktisk å bli drittlei av det! Drittlei alle halvnakne kjærringer på gatebil-treff og i div blader, drittlei av fokuset på kropp (attraktive damer har den og den høyden, bh-str og livvidde sies det..) og vekt.. Endret Februar 7, 2009 av Villstyring Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trygvleo Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Så ifølge din teori, er alle jenter horer hvis de ikke ligger med noen som helst? Gud, så seksuelt deprimert verden hadde blitt hvis de hadde følget deg ;) Er selvfølgelig ingen regel uten unntak. Fines sikkert noen jenter som ikke er horer, men flesteparten er det ja. Tviler på det hadde vert en seksuelt deprimerende verden vis folk fulgte meg. Synes faktis det er bra at folk knuller og at jenter er horer. Når jeg leser at 13åringer får p-piller er det bra. Da kan di knulle uten å få unger. Verste jeg vett er 16åriger som er gravide. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trygvleo Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 (endret) MEN hva sex angår... så er det ALLTID fokus på JENTENE.. ALLTID! Og som jente begynner jeg faktisk å bli drittlei av det! Tror du lyver. :hug: Alle damer har ei gullgruve mellom beina. Ei dame uten fitte er verdiløs. Du skal vere glad det er sånn fokus på jenter. Hadde menn klart å temme sine lyster, så hadde ikke du hatt noe makt i samfunnet. Det er fakta at mange kvinner i ekteskap bruker sex som forhandlingsmiddel, for å få menn til å utføre oppgaver. Som f.eks støvsuging osv. Eneste jeg kom på:scared Endret Februar 7, 2009 av trygvleo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Alle damer har ei gullgruve mellom beina. Ei dame uten fitte er verdiløs. HAHA :P den var bra ^^ Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 (endret) Tror du lyver. :hug: Alle damer har ei gullgruve mellom beina. Ei dame uten fitte er verdiløs. Du skal vere glad det er sånn fokus på jenter. Hadde menn klart å temme sine lyster, så hadde ikke du hatt noe makt i samfunnet. Det er fakta at mange kvinner i ekteskap bruker sex som forhandlingsmiddel, for å få menn til å utføre oppgaver. Som f.eks støvsuging osv. Eneste jeg kom på:scared Uhm.. leste du hele posten min? For all del, jeg har ikke no imot at jeg er utstyrt med verken fitte eller pupper jeg, men er drittlei av at alt fokuset har blitt retta mot at jenter må være PERFEKTE. MANNFOLK UTEN KUK ER LIKE VERDILØSE SOM KJÆRRINGER UTEN FITTE! Om mannfolk ikke hadde klart å temme sine lyster så hadde ikke kjærringer hatt no makt i samfunnet?!?! Det der gidder jeg faktisk ikke å diskutere engang, det blir for dumt!! Jeg kan gjøre nytte for meg utenom det seksuelle også jeg. Har hatt flere mannfolk-yrker og fikk faktisk skryt i alle. Det likte du vel ikke å høre?? Jeg trenger da for faan ikke å bruke det som no jævla forhandlingsmiddel, jeg har sex fordi både jeg og samboern vil det jeg.. Det er jo godt for faan:D Endret Februar 9, 2009 av Villstyring Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trygvleo Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 MANNFOLK UTEN KUK ER LIKE VERDILØSE SOM KJÆRRINGER UTEN FITTE! Uenig Har hatt flere mannfolk-yrker og fikk faktisk skryt i alle. Det likte du vel ikke å høre?? Gratulerer. Vis ei dame viser litt av g-strengen får di ofte skryt. Jeg trenger da for faan ikke å bruke det som no jævla forhandlingsmiddel, jeg har sex fordi både jeg og samboern vil det jeg.. Det er jo godt for faan:D Vent til du blir eldre. Når du ikke er like kåt. Du vil ikke pule, men mannen din vil. Da får pipa en annen lyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 (endret) UenigGratulerer. Vis ei dame viser litt av g-strengen får di ofte skryt. Vent til du blir eldre. Når du ikke er like kåt. Du vil ikke pule, men mannen din vil. Da får pipa en annen lyd. Lille venn, da! Er det så utrolig artig å ha en brukerprofil på bilforumet kun for å irritere folk?:) Først må jeg rette litt på meg selv.. Det heter ikke ''mannfolk-yrker'', men mannsdominerte yrker. Det at du mener at mannfolk er verdt mer enn kvinnfolk tyder på at du er jævla trangsynt! DU hadde ikke eksistert om kjærringer hadde vært så ''udugelige'' som du tror.. Og du hadde heller ikke eksistert om mannfolk ikke hadde dugd til noe. Du er et resultat av at begge kjønn har spilt en stor og viktig rolle! Ehh.. Jeg blotta ikke annet enn arma mine i de to jobbene.. Ehm.. Jeg tror nok jeg kommer til å være veldig seksuelt aktiv maaaaaange år til, du! Endret Februar 9, 2009 av Villstyring Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg