Gå til innhold

Sjuke kjærring :P

Ranger emnet

Devil

Anbefalte innlegg

ja

Har nevt tildligere at "ingen regel uten unntak".

Men generelt sett så er menn bedre en kvinner.

Det er bra. Er lov å nyte livet.

Og der ble du plutselig litt mer medgjørlig!!;)

Altså, ALLE damer liker å få oppmerksomhet for utseendet sitt osv, DET er jeg enig med deg i, MEN det er ikke bare kropp og utseende som betyr noe.. Det jeg er lei av, er alt maset om slanking og at jenter bør se sånn og sånn ut.

''Generelt sett så er menn bedre enn kvinner'', skriver du.. Kan jeg be om noen gode argumenter for det utsagnet der?:)

Endret av Villstyring

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For og holde topicen her:

- Hu første jenta det var snakk om der, hu skulle forsørge ungen sin ved og selge kroppen sin. Fremtidsplanene hennes var og droppe ut av skolen, gi ungen sin dyre merkeklær og være med på Girls gone wild et eller annet.

Altså, kvaliteten i ungen er jo ikke høy når hun har en IQ Nermest på størrelse med en pistasjnøtt.

Slike snørrunger må forstå at det er mer i verden enn og se bra ut og bare ha det gøy. Hadde hun bodd i norge, hadde faen meg hu vært en sammfunns-snylter og fått penger av staten som ei annen fattig, løs, billig, (Skal jeg si jente eller hore nå, med tanke på den andre diskusjonen?), som ikke klarer og passe på seg selv en gang..

Det er skummelt og se at folk går i den retningen. Men hvor blir dem påvirket fra?

- 04" VW Golf 5

x 98" Nissan N15 Almera

x 83" Audi 80 CL

x 89" VW Caravelle Coach

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei desverre, sier det kun for å provosere:volvsmile

Men her ser du en som mener det:

http://www.youtube.com/watch?v=mEJRwIf1FF0

Men mener fortsatt att alle damer er horer.

Du får kose deg:op: hehe..:)

For og holde topicen her:

- Hu første jenta det var snakk om der, hu skulle forsørge ungen sin ved og selge kroppen sin. Fremtidsplanene hennes var og droppe ut av skolen, gi ungen sin dyre merkeklær og være med på Girls gone wild et eller annet.

Altså, kvaliteten i ungen er jo ikke høy når hun har en IQ Nermest på størrelse med en pistasjnøtt.

Slike snørrunger må forstå at det er mer i verden enn og se bra ut og bare ha det gøy. Hadde hun bodd i norge, hadde faen meg hu vært en sammfunns-snylter og fått penger av staten som ei annen fattig, løs, billig, (Skal jeg si jente eller hore nå, med tanke på den andre diskusjonen?), som ikke klarer og passe på seg selv en gang..

Det er skummelt og se at folk går i den retningen. Men hvor blir dem påvirket fra?

I den sammenhengen kan du si hore ettersom det faktisk er snakk om ei kjærring som selger sex...

Ei jente som har seg med mange uten å ta betalt er en ''laus/løs kjærring''..

Hvor førstnevnte blir påvirka fra..?

Samfunnet forøvrig kanskje? Sex, sex, sex og sex. Snakkes om det overalt, så noen folk tenker kanskje at ''det er visst ekstremt populært, må gå ann å tjene en del penger på det!''

Videre tenker dem sikkert at sex skal dem ha uansett, så å tjene penger på det vil jo bare være en bonus.. De mener nok også at det er en ''enkel'' måte å tjene penger på.. Kanskje noen rett og slett ikke gidder å ha en skikkelig jobb?

Vet ikke jeg..

Som jeg har skrivd tidligere, så er detta med å få barn i ung alder blitt en slags ''trend'' i statene hvor 14-15 år gamle jenter har sex med uteliggere, klassekamerater++ for å bli gravide.. Samma hvem faren blir, bare de får baby liksom..

Høl i huet? JA!!

Syns hele ''yrket'' bare er grusomt tragisk jeg..

Ser for meg ungen komme på skolen og lærern spør hva mamman dems jobber med.. Ungen svarer stolt: ''hun er hore hun!'' TRIST..:(

Endret av Villstyring

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider