Øvrekleiv'n Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Hei! Lurte på om nokon har erfaringar med senkesett fra Eiker Motorshop? Ser dei har tilbud på det denne måneden, så er til å vurdere å kjøpe eit sett til bilen min. Men veit ikkje åssen dessa er og hvordan er det med TUV papirer? Takker for svar!! Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonih Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Jeg kjøpte senkesett der til en audi 100 C4 med tuv pappir, på esken sto det B&g. men det var fjærer fra lesjøfors med tilhørende tuv pappirer som lå i asken. fungerer greit på min i allefall med tanke på pris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 En kompis kjøpte fjærer til sin Vectra B. Fjærene foran passet, men ikke de bak. Tok flere uker før han fikk tilbake pengene. Pluss at de ikke var særlige hyggelig over telefon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 jeg ville IKKE ha bestilt over nett når der gjelder de. kjøp heller i butikken. da ser du hva du kjøper! Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IN07TDI Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Fjærene er bra hvis du får riktige fjærer til din bil. Derfor ikke bestill på nett. Har du mulighet handler du i butikken. Tüv-papirer følger med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Ok! Eg tenkte ikkje å handle over nett, nei. Dette er til Ein Opel Kadett C. Så dei er ikkje så galne desse setta altså. Bra at TUV papir følgde med!! Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Har handlet med de mange ganger men jeg har ringt dit ned og det har gått smertefritt hver gang. Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Tenkte enten å ringe dei eller få ein som farer forbi og innom å hente for meg... Så da eg kan satse på at senkesetta er av bra kvalitet? Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Eg har høyrt noke anna... Det var til Omega B men Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Jeg bestilte over nett til S40'en og det var ingen problem. Men de er ikke så harde.. Kanskje greit om du vil beholde litt av comforen.. Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Vil ha litt komfort, ja. Tenkte å kjøpe 40mm fjærer. Håpar at den blir litt stivare for bilen min er ganske myk... Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Hadde slike fjærer på min tidligere mondeo. Bilen ble senket. De var ganske myke for senkesett å være, men bilen ble da lavere og klart litt stivere. Tror den ble litt lavere enn den skulle vært med et slikt sett også. Men billig var det jo :) Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo 242 dl Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 hvor kan jeg få kjøpt senkesett til min vauxhall viva hb? er omtrent samme type forstiling som på kadett a og b. altså nedre og øvre opphengsarmer med fjær og demper i mellom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg