Roger Håkonsen Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 hei. Har en Audi A3 som går pittelitt ujevn på turtallet. så igår prøvde jeg å koble fra luftmengdemåleren å da gikk den helt normalt. betyr det at det er den som har skylden for den ujevne gangen i motoren? :) Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dobben Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Hmm.. Starta du den bare på tomgang? Eller kjørte du med det? Bilen skal vel gå i et eller annet halte-modus hvis den merker at luftmengdemåleren ikke er tilkoblet/ødelagt. Vil jo tro at den får alt for mye bensin i forhold til luft? Dette skjedde med subaruen til en kompis av meg, og alt ble bra etter han byttet måleren :) Siter 2007 Ford Focus 1,8 Tdci Titanium [X]2005 Ford Focus 1,6 Tdci Sport [X]2002 Audi A4 1.8 T Quattro [X]1995 Audi A4 1.8 [X]1998 Audi A3 1.8 T Ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Hmm.. Starta du den bare på tomgang? Eller kjørte du med det?Bilen skal vel gå i et eller annet halte-modus hvis den merker at luftmengdemåleren ikke er tilkoblet/ødelagt. Vil jo tro at den får alt for mye bensin i forhold til luft? Dette skjedde med subaruen til en kompis av meg, og alt ble bra etter han byttet måleren :) Startet den bare så den gikk på tomgang:) ja var det jeg og trodde..men den gikk helt fint etter at jeg dro ut kontakten..? Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg