Sunwave Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Måtte bare lage en sånn tråd etter å ha lest svaret nedenfor i en tråd her. Poenget er altså bare å legge inn sitater som du mener fortjener en plass her. Starter med en fin en som virkelig har potensiale til å drepe enhver diskusjon, i hvertfall hvis den det siktes til tar budskapet alvorlig. Skriver ikke navn, men mange vil nok tippe riktig bruker... De største tullingane sitter på Storinget. er de forbanna politiker-naziene som ødelegger for "folket" mens dem suger til dem spyr fra statskassa sjøl! hvis du ikke skjønner det er du en KLOVN! Lett å diskutere sak med andre ord. Siter __________________ 2003 Audi A4 Avant (x)1995 Mitsubishi Colt (x)1978 Chevrolet G20 Beauville Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonleo Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Hehe. Denne er fin. Er jo vanskelig å få med seg absolutt alle gullkornene her inne helt på egen hånd :D:D Siter Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Det er mange i kosekroken:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Du er klar over at den tråden har 18.000 innlegg.. Finn de du som er kjent der inne :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Du er klar over at den tråden har 18.000 innlegg.. Finn de du som er kjent der inne :D Fullt klar over det, og ikke gidder jeg lete:D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Du er klar over at den tråden har 18.000 innlegg.. Finn de du som er kjent der inne :D Ja vi har det så koselig der inne atte;) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Fullt klar over det, og ikke gidder jeg lete:D LATING :P HAHAHA Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 LATING :P HAHAHA Ole, jeg tildeler deg herved oppgaven med å lese gjennom alle postene i Kosekroken, for så å poste dem her;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Ole, jeg tildeler deg herved oppgaven med å lese gjennom alle postene i Kosekroken, for så å poste dem her;) hva får jeg for det da :P jeg holder meg LAAAAANGT unna audi :P haha Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Du får mye å gjøre;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Morn pedo:) DEN BESTE :P haha Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunwave Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Ny en fra samme tråd som tidligere referert til, ser riktignok ut som om innlegget er slettet, men man har da på e-postvarsling... ;) (...)jeg skal ikke inn i politikken, det kan shemales'a ta seg av. Siter __________________ 2003 Audi A4 Avant (x)1995 Mitsubishi Colt (x)1978 Chevrolet G20 Beauville Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Syns denne fortjente en liten plass:P Hei. Bra jeg så denne tråden. Jeg kommer til å rapportere dette, med vedlegg fra denne tråden, og den andre du har. Du har avslørt deg selv med hvilken type lovbrudd, dato og fenglsel så dette finner de fort ut av. Velkommen til pallespikring her med oss:) :asshole: Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Syns denne fortjente en liten plass:P :asshole: Hvor er denne ifra? Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonleo Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Jeg synes nå denne er litt vittig da.. eller, det er jo flust av slike da, tok bare den første og beste. De sa at jeg hadde brutt en eller annen veglov paragraf for å ikke ha klart å holde meg på veien og sånn.. "Men hva i all verden er nå disse paragrafene de snakker om hver eneste gang jeg gjør noe dumt?? Hvordan ser de ut? Hva ER egentlig denne vegtrafikkloven?? Er det noe jeg må kjøpe for pappapengene mine og skru fast på pappabilen min?" Siter Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg