Gå til innhold

HJELP! Hvordan mure Leca?

Ranger emnet

Schnellfahrer

Anbefalte innlegg

Du påsan, er du murer?:D

Jeg vet i alle fall hva jeg ser og selv gjør på jobb.. Men igjen jeg er bare forskalingssnekker..Men jeg har kuka nok med presseninger og propan, gass og faens oldemor på vinterstid så jeg vet at tiltak må gjøres for at ting ikke skal fryse :) :D

har nok jobba ENDEL med muring ja! påsan ? er ikke faglært murer men har stort sett bare murer og tømrere jeg omgås med både på jobb og i hjemmet,fatter har vært håndtverker i 25 år ,han som lærer meg opp. han har bygd og satt grunnmur til over 60 hus,gjort alt uten om rør og elektrisitet.jeg begir meg ikke ut på noe hvis jeg ikke har peiling. mvh påsan

audi a4 1.8tq sedan 2000 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

utrolig lettlurte folk er! Selvfølgelig er dette bare kødd... jeg tror ihvertfall ikke på det før jeg får se bilder. Hvor dritings må man være for å kjøre inn i en forbanna grunnmur? bare piss...

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må nok bruke en del tilsetning om du skal mure i 15- og i alle fall pusse! men hvordan i helvette fikk du til å mose lekaveggen med bil?

Som sagt så er BMW'en overraskende solid!!!

Men nå er det ikke lenger enn siden i sommer at veggen på brannstasjonen blei mosa av en Barracuda. Riktignok litt større fart inni bildet da men!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig lettlurte folk er! Selvfølgelig er dette bare kødd... jeg tror ihvertfall ikke på det før jeg får se bilder. Hvor dritings må man være for å kjøre inn i en forbanna grunnmur? bare piss...

Ja, jeg våkner om morran jeg og, og håper at hele greia bare er en vond drøm. Men neida. Kikker bort på huset til naboen, så er skaden der allikevel.

Skal prøve å få knipsa noe bilder en dag. Men vil helst ikke stå i påsyn av alle naboene og leke fotograf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke noe stress og mure i denne kulda. trenger ikke varmeapparater og telt da,fjøsnisse:D nei som han over meg sier gjør det! vann rør i leca veggen? vært i afganistan og lakt opp rør eller? nei det er som regel fora ut og isolert med lekter og glava/rockwool,er det sprekk er den lett som en plett med mindre du har "dytta" inn veggen,er det dytta inn og huset har fått innvendige skader har du ett problem.mørtel og plast er tingen er det pussa finner du enten pussebrett eller "sverd" fram og får det pent, man kommer til og se skillen mellom gammel og ny puss!jeg ser ihvertfall sånt lett:)lykke til

Det blei nok ganske store skader

Utifra dette utsagnet til trådstarter trekker jeg den konklusjon at skaden er så omfattende at det kan være fare for skader innvendig også. At vannrørene ikke går i lekamuren er jeg klar over, men det er fullt mulig at det har oppstått skader på innsiden av huset, inne i utforingen. VV tank, vask, osv.

Forøvrig har jeg vært i Afghanistan også, dog ikke som rørlegger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er noen bulk jeg, tror ikke det er noen skadet mur heller..

Eneste grunnen jeg kan se til denne tråden er et sterkt ønske om oppmerksomhet og reaksjoner på hendelsesforløpet. Jeg tror ikke noen med huet rett kobla ville lagt ut om det på nettet om dette faktisk var sant. Så jeg tror faktisk dette er bare svada, iallfall inntil bilder av mur og bil med skader kommer fram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes i grunn dere kunne bruke litt mer tid på å gi meg noen råd om hva jeg skal gjøre for noe...

Dette er dessverre ikke noe jeg dikter opp, og det gir meg i grunn en jævlig følelse at dere ikke tar meg seriøst!

Men regner med at jeg skal prøve å late som ingenting. Kan jo ha vært hvem som helst som rygga ned den muren, og naboen har da vel forsikring får vi tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider