Gå til innhold

HJELP! Hvordan mure Leca?

Ranger emnet

Schnellfahrer

Anbefalte innlegg

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vel... Da har jeg vært og knipsa litt bilder....

Naboen har kommet hjem. Jeg innrømmet hva som hadde skjedd, og vi har blitt enige.

Ganske store skader på veggen

ist2_4271503-broken-brick-wall.jpg

Guttungen til naboen synes det hele er ganske morsomt

ap_kashmir_080321_ssh.jpg

Nabokona derimot synes det hele er litt irriterende. Blir fort kaldt på kjøkkenet når det er 18-19 minus ute!

610x_1_.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men at BMW faktisk tåler en trøkk kan jeg være helt enig i.

For jeg med min -85 528i ble påkjørt bakfra mens jeg sto på rødt lys i byen en gang, av en gubbe som mest trolig hadde duppet av.. Jeg sto helt alene i krysset og venta på grønt, og der ser jeg en stasjonsvogn/mini suv komme susende i minst 60 bak meg, og han drylte rett inn i meg og sendte meg helt over krysset på låste hjul. (6-8m) Mens jeg så i speilet at han ble stående igjen med knekt panser, totalt most front, frostveske over hele veien og i det hele tatt meget lite kjørbar bil..

Jeg så selvsagt da for meg at hele bagasjerommet mitt var redusert til ei lita kartlomme, men det var slett ikke tilfelle gitt..

Mulig det var pga jeg slapp bremsen min akkurat idet han traff meg, før jeg bremset for fullt igjen etterpå at jeg slapp unna noen skader?!

Jeg gikk bak for å sjekke tilstanden til andre sjåføren da det ikke kom noen ut av bilen enda, og kastet bare et kjapt blikk over skulderen mot baken på bmw'n. Men, der fantes ingen synlige skader??

Ved nærmere ettersyn fant jeg ut at det eneste som var skjedd med min bil var at gummilista rundt bakfangeren var løsnet litt ved det høyre hjørnet, men ikke mer enn etpar mm, så det syntes egentlig ikke. Ellers berget absolutt allt.. Han i andre bilen så ut som han nettopp hadde våknet og han trodde heller ikke sine egne øyne, bilen hans gikk knapt an å svinge opp på fortauet, da hele fronten tok i hjul og det som var. Samt at radiatoren var tredd over kjølevifta hans.

Han hadde ingen annen forklaring enn at han ikke så meg.. Hallo tenkte jeg, en kanarigul BMW midt på lyse dagen synes da vitterlig godt.. Så han hadde nok sovet en liten blund ja..

Men jeg gadd ikke rote mer med det, han sa han ikke hadde vondt noe sted og ville ikke ha noe lege. Så jeg ønsket ham bare lykke til og kjørte videre..

Mens jeg regner med han sto igjen og ønsket at han hadde kjørt bmw.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider