Gå til innhold

Hvor montere ballastene på xenon kit?

Ranger emnet

esekiel

Anbefalte innlegg

på sjåførsiden har jeg den dytta under det dekslet som er bak hovedlykta. ikke den som kan skrues løst men under dekslett som sitter over/foran radiatoren.. funker bra det.. på passasjersiden har jeg den bare liggende nedi vedsidenav spylervesketanken og hovedlykta.(mellom liksom)

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på sjåførsiden har jeg den dytta under det dekslet som er bak hovedlykta. ikke den som kan skrues løst men under dekslett som sitter over/foran radiatoren.. funker bra det.. på passasjersiden har jeg den bare liggende nedi vedsidenav spylervesketanken og hovedlykta.(mellom liksom)

Bare å finne et sted det er plass? Noen spesielle ting en må passe på?

Hallo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare å finne en plass ja... bare de ikke kommer borti noe som snurrer eller er veldig varmt så er det ikke så farlig hvor dem ligger. bare strips dem fast til noe det..

Team Low And Slow

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joa er bare og skru de fast men som Bora skriver. ikke noe sted som er bevegelig eller varmt, samt ikke noe sted som utsettes veldig ofte for direkte vannsprut :D mange av boksene har svært liten tolleranse for fukt.

BMW E46 2003

VW Golf MK 3 Cab. Solg

Volvo S40 - Solgt

Prosjekt VW Golf Mk1 1,5 C Prosjekt tråd fra VW Golf Mk1 Owners Club.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke hat problemer med vann på ballastene mine.. den ene ballasten er godt synlig i mottorrommet men har ikke hatt problemer med vann når jeg har tatt motorvask o.l. trenger seff ikke sprute de ihjel med vann men de skal tåle det..:)ellers bare å stripse/skru de fast hvor som helst egentlig... no stress..:) lykke til da...

Team Low And Slow

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 4 stk plassert følgende steder:

1 ved kjøleveska

1 på radiator på den stanga som går litt utenfor)

2 nesten oppå hverandre på venstresiden av batteriet.

Kjørt sånn i godt over en mnd uten at noe problemer :)

Jeg har fjernet de dekslene som sitter bak lykta, ellers er det fan ikke mulig å dra kabler der..

www.bilforumet.no/faq

Reinoud sier:

tits are good

Reinoud sier:

white RS6 too

Lenke til kommentar
Del på andre sider