Gå til innhold

E30 325 turbo

Ranger emnet

poitdexter

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer selge min e30 316/325 turbo fordi jeg har fått tilbud på en annen bil. Den er registrert som 316i, dermed billig forsikring. Men det er 325 turbo motor, med smidde orginal stempler, tillegs dyse. Dump-ventil, intercooler osv. 325 bremser, og diff. sperre.

sommer og vinter dekk, 8x17 tsw hockenheimen.

Den er grønn med sorte lister. Litt jobb for å få den helt strøken utvendig, men motor er utrolig bra!

Det er MYE deler som følger med uten om. Blant annet m3 bakstoler, cosworth fram stoler, bilstein dempere bak, med apex fjærer+++

eu. ok for to uker siden. Og i dag hatt hos en mekaniker som har gått igjennom bilen.

Den står i Oslo. Ring for info, kun hvis du er interessert i å kjøpe nå. Mobil: 98 00 11 88

Jeg selger den KUN hvis jeg for solgt den fort, fordi jeg har en annen bil jeg vil kjøpe som nå er til salgs!

Bayern Meister Werk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 2002ti

Den er registrert som 316i, dermed billig forsikring.

eu. ok for to uker siden.

Og i dag hatt hos en mekaniker som har gått igjennom bilen.

Hvordan i allverden går det ann... Sjekker de ingenting?

Golf III Colour Concept Cab

Ford Mondeo Ghia

x-Golfen Rolf

x-Mazda 323

x-Ford Sierra is

x-Chevy Van G-20 360 police

x-opel Manta 2,0 sr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen var i tekknisk god nok stand for effekten så den gikk igjennom. Selv bmw Norge sa de kunne ha sluppet den igjennom selv om den er registrert som 316i.

Kan få tatt noen biler.

ca. 30 000kr. Det er garantert billig for bilen, men jeg er mer interessert i selge bilen for å få den andre. Enn å vente for å få mer for bilen. Den har bare gått 40 000. Og det finnes ikke rust!

Motoren vurderes solgt separat hvis prisen er rett. Den går helt jevnt uten fusking eller jaging. Nå lader den 0.4 bar, men den funker fint på 0,7 også

Bayern Meister Werk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 months later...
Originally posted by AdrianL

Bilen var i tekknisk god nok stand for effekten så den gikk igjennom. Selv bmw Norge sa de kunne ha sluppet den igjennom selv om den er registrert som 316i.

Ikke for å være spydig,men det er det dummeste jeg har hørt/sett.

Så lenge du har turbo på en bmw motor vil ikke bmw norge gi deg noe som helst slags godkjenning. Og hadde du vist den bilen på et seriøst verksted så hadde du ikke fått den igjennom med turbo. Lader du 0,4 bar vil du ende opp med ca 235hk og 295nm noe som er langt over det 325 bremser er godkjent for.

Skal du lure noen så sørg hvertfall for å ha en story som holder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og i tillegg...hvis du kjører med smidde stempel... HVORFOR kjører du da på 0,4bar!?

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider