Gå til innhold

Is på innsiden..

Ranger emnet

Lindaen

Anbefalte innlegg

Is i dørken kanskje?

Opplevd det sjøl.. men teorien min da gikk ut på at man setter seg inn i bilen, med snø og is på skoene, og så smelter det mens man kjører. Så, når du parkerer igjen så fryser alt vannet som har smelta av skoene dine.

Gjenta dette mange nok ganger, og du får en pen issvull i dørken.. det gjorde i alle fall jeg ;)

Fikk lånt meg en varm garasje og lot bilen stå der et par dager med dørene åpne, så var det tørt og fint ;)

Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, sånn.. Må jo være seriøs kondens da? Kan jo hende du bare har hatt litt spesielt vær der..

Tåke eller noe?

Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sålenge det er opphold kan du iallfall stå med ett av vinduene oppe littegrann, så fukt kommer ut. Pleier iallfall å funke her..

Er det mye dugg/fukt inni bilen når du parkerer eller?

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sålenge det er opphold kan du iallfall stå med ett av vinduene oppe littegrann, så fukt kommer ut. Pleier iallfall å funke her..

Er det mye dugg/fukt inni bilen når du parkerer eller?

Eirik

Åkei, da kan jeg prøve det etterpå, takk!

Har ikke merket meg noe fukt egentlig, men det var ikke jeg som kjørte bilen sisst. Kan jo ha skjedd noe mens den var i andre hender.

Kjører en Ford Mondeo stv 04, 2.0 TDCI, GHIA

Drømmer om en Mercedes CLK AMG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt litt ustabilt vær.. Sånn mildt og flott, med litt julesnø, til -9 over natta.. :D Håper bare det ikke er noe lekkasje noen plasser, sette den på verksted nå passer dårlig!

Høres ut som det godt kan samle seg endel fukt/kondens inni bilen da ja. Ville også prøvd å feks ha vinduene litt åpne eller noe slikt, så lenge det ikke regner eller snør..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På bilen min har jeg montert vindavvisere slik at jeg kan ha ett vindu litt oppe selv om det regner og snør ute, det funker ganske bra.

Ellers har jeg også hørt om folk som bruker luftavfukteren fra biltema med ganske greit resultat

Too much power is never enough!

[ ] '67 Buick Skylark

[ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt

[x] Volvo 142 '71 - Solgt :(

[x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider