Lindaen Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Låsen på bakluka mi har gått litt i stå for tiden. Den vil ikke låse seg opp med sentrallåsen, kun knappen som går direkte til den. I tillegg går den opp under kjøring. Bare låsen, ikke selve luka. Når jeg prøver å åpne den er den bom fast, men den er likevel "åpen".. Noen ganger låser den seg opp og igjen under kjøring flere ganger på rad. What to do? Siter Kjører en Ford Mondeo stv 04, 2.0 TDCI, GHIA Drømmer om en Mercedes CLK AMG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Årsmodell? El åpner bak eller mekanisk? Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Tipper du har en 2001 mod eller nyere. Skift bryteren i luka. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindaen Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Tipper du har en 2001 mod eller nyere. Skift bryteren i luka. Du fikk det til å høres fantastisk enkelt ut, bor du langt unna? :p Er 04 mod, el åpner.. Siter Kjører en Ford Mondeo stv 04, 2.0 TDCI, GHIA Drømmer om en Mercedes CLK AMG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Er nok et stykke. Er ikke så vanskelig. To skruer i de innvendige håndtakene, så er det bare å rykke løs det innvenndige dekselet. Da ser du fire muttere som holder det utvendige håndtaket. ta av de, så er det bare mothaker på bryteren, og en kontakt. Ang innv deksel. Ingen fordel å gjøre det når bilen har stått over natt i -20 C Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindaen Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Ehm.. Jeg er ikke noe god på biler.. Jeg har helt andre kvaliteter.. :P Siter Kjører en Ford Mondeo stv 04, 2.0 TDCI, GHIA Drømmer om en Mercedes CLK AMG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Ehm.. Jeg er ikke noe god på biler.. Jeg har helt andre kvaliteter.. :PHvilke da??? :batman: Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brino90 Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 kan vel dra på Ford forhandler? de må vel dinne ut no. de tar vel ikkeno for en sjekk der? siden bilen ikke er så gammel eller.. ^^ Siter 16V, 2liter 95 mondeo Combi 5d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindaen Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 Hvilke da??? :batman: Hehe, ganske mange faktisk.. Er litt mere husmorstypen, garasjen brukes kun til å kjøre bilen ut og inn.. :p Siter Kjører en Ford Mondeo stv 04, 2.0 TDCI, GHIA Drømmer om en Mercedes CLK AMG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindaen Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 kan vel dra på Ford forhandler? de må vel dinne ut no. de tar vel ikkeno for en sjekk der?siden bilen ikke er så gammel eller.. ^^ Nei, siden de ikke fant det ut med første øyekast så må bilen inn, og luka av.. Og deet var ikke så gratis.. :( Siter Kjører en Ford Mondeo stv 04, 2.0 TDCI, GHIA Drømmer om en Mercedes CLK AMG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg