Gå til innhold

Styling Astra F

Ranger emnet

Ayapuri

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
mål lengda på kanalene, så skal jeg måle på 3dørsen min:)

Hørte med Streetdesign. "Sideskjørtene til 5-dørs passer." Billig billig! 999,-

Hadde et spørsmål i tillegg som jeg ikke fikk noe konkret svar på fra Streetdesign. "Står bare her at det passer til Opel Astra F."

http://www.streetdesign.no/?id=2070

L_1065978369d51002.jpg

Jeg har 95-mod Astra. Lyktene mine er -94mod. Jeg er nødt til å anskaffe meg en grill til -94 lyktene da det er forskjell på -94 og 95-. Lurer da på om det er noen som vet hvilken mod denne grillen som vist på bilde er til? Er festene til -94 grillen like som på 95- ?

Mvh Ken

-Edit:

AF1032.jpg

Samme grillen som over dette? Isåfall er det jo en -94

Endret av Ayapuri

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Noen som har noe viss aning om hvordan det er å skifte ut tak rails med bare skinner istedet på stasjonvogna? Så en slik Astra F uten takrails for noen måneder siden, og syntes det så atskillig penere og mer sporty ut enn med. På Opel sa de at det ikke gikk ann, om jeg ikke gjorde noe selv. Men mener selv å ha sett flere stasjonsvogner uten takrails..eller er jeg helt på jorde?

visste jeg hadde sett det. Så har dere eksempel på hva jeg mener.

2119991-bilde3-2.jpg

2115315-bilde1-247.jpg

Så til det jeg lurer på, er skruefester og slikt likt? er det bare mount on eller hur?

Endret av Ayapuri

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

*BUMP*

Noen som har erfaring med leveringstidene til StreetDesign? Bestilte for 1 måned siden og det står fortsatt bare "Bestilt" i ordren. Står heller ingen omtrentlig ankomstdato heller.

"Ordrestatus:

Viser status på bestilling av den enkelte vare. Status kan være til til bestilling, bestilt (med eller uten dato) eller levert. Hvis det står dato er dette en omtrentlig ankomstadato til oss ut i fra opplysninger fra våre leverandører."

-Edit

Snakker om sola så skinnern. Fikk akkurat en sms om at varene er klare til å hentes.

Endret av Ayapuri

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider