Ayapuri Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Sikkert noen som har spurt om det tidligere, men fant fint lite da jeg ikke søkte heller. Sideskjørter til Astra 3/5 dørs, passer disse også over på Stasjonsvognene? Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 *bump* Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frogg_Frost Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 spørr noen som selger det... de vet sikkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnorthoX Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 mål lengda på kanalene, så skal jeg måle på 3dørsen min:) Siter *1995 Omega Steinmetz kompressor *2001 Navara 35" Xtreme 2,5Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 spørr noen som selger det... de vet sikkert. Joda, gjorde det for noen dager siden. Svaret hadde lagt seg i spam innboksen. :D Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 (endret) mål lengda på kanalene, så skal jeg måle på 3dørsen min:) Hørte med Streetdesign. "Sideskjørtene til 5-dørs passer." Billig billig! 999,- Hadde et spørsmål i tillegg som jeg ikke fikk noe konkret svar på fra Streetdesign. "Står bare her at det passer til Opel Astra F." http://www.streetdesign.no/?id=2070 Jeg har 95-mod Astra. Lyktene mine er -94mod. Jeg er nødt til å anskaffe meg en grill til -94 lyktene da det er forskjell på -94 og 95-. Lurer da på om det er noen som vet hvilken mod denne grillen som vist på bilde er til? Er festene til -94 grillen like som på 95- ? Mvh Ken -Edit: Samme grillen som over dette? Isåfall er det jo en -94 Endret Februar 24, 2009 av Ayapuri Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 (endret) Noen som har noe viss aning om hvordan det er å skifte ut tak rails med bare skinner istedet på stasjonvogna? Så en slik Astra F uten takrails for noen måneder siden, og syntes det så atskillig penere og mer sporty ut enn med. På Opel sa de at det ikke gikk ann, om jeg ikke gjorde noe selv. Men mener selv å ha sett flere stasjonsvogner uten takrails..eller er jeg helt på jorde? visste jeg hadde sett det. Så har dere eksempel på hva jeg mener. Så til det jeg lurer på, er skruefester og slikt likt? er det bare mount on eller hur? Endret Mars 20, 2009 av Ayapuri Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet April 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 (endret) *BUMP* Noen som har erfaring med leveringstidene til StreetDesign? Bestilte for 1 måned siden og det står fortsatt bare "Bestilt" i ordren. Står heller ingen omtrentlig ankomstdato heller. "Ordrestatus: Viser status på bestilling av den enkelte vare. Status kan være til til bestilling, bestilt (med eller uten dato) eller levert. Hvis det står dato er dette en omtrentlig ankomstadato til oss ut i fra opplysninger fra våre leverandører." -Edit Snakker om sola så skinnern. Fikk akkurat en sms om at varene er klare til å hentes. Endret April 1, 2009 av Ayapuri Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg