X-nett Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Hvor stor er di originale høytalerne foran i en Vectra B? Og hvor får jeg kjøp det originale dekslet som er over høytaleren? Mangler nemlig mitt på venstre side... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAWiggen Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 (endret) Høytalerne foran er vel 6,5". Og deksel får du kjøpt på opel-deler.no/vectra_b. De selger både grå og svart. Gå inn på "Delekataloger" - "Karosseri og Interiør" - "Karosserideler - tilbehør". Endret Februar 5, 2009 av JAWiggen Siter - Audi A4 1.8TQ '03 x Volvo S60 '11 x Volvo C30 '11 R-Design x VW Passat '06 x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-nett Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Høytalerne foran er vel 6,5". Og deksel får du kjøpt på opel-deler.no/vectra_b. De selger både grå og svart. Gå inn på "Delekataloger" - "Karosseri og Interiør" - "Karosserideler - tilbehør". Supert... Takker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusK89 Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 6,5" fremme, og 5,25" bak. Gjør deg selv en tjeneste, og kast originalhøyttalerne til hel---------- og putt egentlig hva som helst inn der. Til og med *host*Sony*host*... :) Et tips: Ikke ta av de dekslene, uansett... Du får ikke ut høyttalerne, og du knekker garantert dekslene. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-nett Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 6,5" fremme, og 5,25" bak. Gjør deg selv en tjeneste, og kast originalhøyttalerne til hel---------- og putt egentlig hva som helst inn der. Til og med *host*Sony*host*... :) Et tips: Ikke ta av de dekslene, uansett... Du får ikke ut høyttalerne, og du knekker garantert dekslene. ;) Ja både original og sony er temmelig uaktuelt :-P Tenkte mer i retningen av Focal ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusK89 Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Nice :) Selv har jeg nettopp bestilt 4 stk Hertz "midbass" fra installbay.no. Grei pris osv... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Medisinmannen Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 Er det best å begynne med frontene? Er de så dårlige elendige? Er høytalerene 2 veis? både framme og bake? 99mod vectra b jeg har :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bertbert1 Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 mens dere var i gang med å snakke om høytalere...er det vanskelig å ta av dørtrekket for å sette inn nye høytalere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bertbert1 Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 har forresten en 96 Vectra B Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-nett Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Dekslene over høytalerne var jo ingen sak å ta av. En som nevnte at di garantert knekker... Foran skal jeg kjøpe 6,5" men bak bygger jeg om og setter inn 4" focal. Dette fordi jeg har di, og at jeg vet det er bra lyd i di. Skal uansett ha 6,5 focal i hatthylla også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangen87 Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 er det stress å ta av dørtrekket? :) Noen tips? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy89 Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 sitter 4 skruer på plasten i døra forand en inne med diskanten, en bak det dekslet som er på håndtaket, en bak det dekslet som er på innsiden speilet og en bak håndtaket så er det 2-3 skruer under sidelumma så er resten plugger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangen87 Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 kommer man til å knekke plugger når man tar det av ? så kan man evt kjøpe som man har til man skal sette det på igjen :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnorthoX Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 varierer litt det. kommer ann på hvor sprøe de er ogsånt.. Jeg har sikkert hatt av dørtrekket på førersiden 10 ganger og alle mine er intakte! :) Siter *1995 Omega Steinmetz kompressor *2001 Navara 35" Xtreme 2,5Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Medisinmannen Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 Med meg løsnet feste til dørtrekket når jeg prøve å ta av det. Virker som om du skal løfte opp dørtrekket ... Sliter med å ta av de man ruller opp og ned vinduet med jeg. Det er på baksidedørene da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg