Gå til innhold

Tahoe 01 med SJUKT anlegg!

Ranger emnet

Devil

Anbefalte innlegg

EDIT:

Krenging osv er vel et kjent problem med originalt understell, så litt oppgraderinger er vel bare bra!

(med det mener jeg forsterka bladfjærer osv)

Jeg vet ikke helt hvordan jeg stiller meg til senking av biler som Tahoe, Suburban osv.. På en måte mener jeg at det er feil fordi de originalt har høy bakkeklaring og skal brukes litt, men samtidig tror jeg at LITT senk vil bedre kjøreegenskapene betraktelig..

Felga skal IKKE være av type ''BLING''..

hehe..

Anlegg betyr ikke så mye for meg, men sikkert kult på langturer og sånn:D

Endret av Villstyring

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Faan, lyst på Tahoe......

Teit at de nyere enn 2000 ikke har dieselmotor..:(

Det må jeg si tyskertøs, hadde det ikke vært for skurk og et par andre ørsmå detaljer så hadde min begeistring for Dem vært vanskelig å holde tilbake... :D

Når det er sagt utlover jeg en dusør på hundre speciedaler til den første som skyter og alvorlig skader den som måtte finne på å maltraktere en Tahoe på tilsvarende måte her i landet!

Etter årevis med leting etter den optimale farkost, hvor jeg har streifet innom Chevy Van, Ford Econoline osv, har jeg kommet til at Tahoe etter Y2K er som skapt for en sykkelreparatør og bygdeoriginal som meg. 5,3-literen kler bilen godt og fornøyde brukere rapporterer om et bensinforbruk på 1,1 liter ved langkjøring.

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levert med sommerdekk:

IMG_0775.jpg

og med vinterdekk.

InternetExplorerWallpaper.jpg

Mer enn godt nok forbruk på denna.

Med litt pustehjelp så sparkern godt gitt.

Beste fordel med disee:

De er STILLE!

Bittelittegranne sus ved vanlig kjøring. Ingenting.

Drar godt, tungt nok på festet, plenty luksus

Til mr.Reodor og de siste her:....

6 bolts tahoe felger til salgs.

325 dekk 20 "

Er ute etter originalfelgane for sommern.

Seat Leon 1.9 TDI PD

Chevrolet Tahoe SC x

VW Corrado G60 x

Audi 80 x

Jetta GTI x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jeg si tyskertøs, hadde det ikke vært for skurk og et par andre ørsmå detaljer så hadde min begeistring for Dem vært vanskelig å holde tilbake... :D

Når det er sagt utlover jeg en dusør på hundre speciedaler til den første som skyter og alvorlig skader den som måtte finne på å maltraktere en Tahoe på tilsvarende måte her i landet!

Etter årevis med leting etter den optimale farkost, hvor jeg har streifet innom Chevy Van, Ford Econoline osv, har jeg kommet til at Tahoe etter Y2K er som skapt for en sykkelreparatør og bygdeoriginal som meg. 5,3-literen kler motoren godt og fornøyde brukere rapporterer om et bensinforbruk på 1,1 liter ved langkjøring.

Så hyggelig å høre, Reodor!:D

Ikke no fan av store stereoer du heller, nei..

Eller ekstreme ''BLING''-felger..?

Hehe, 1,1 liter var et veeeeldig pent forbruk det da!

Jeg har forelska meg litt i en slik Tahoe jeg også... 5,3 Vortec V8 er jo laaaaangt ifra feil!! :D Jeg må nesten ha meg Tahoe...

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What's the point?

1. Bilen var stygg (Ikke i utgangspunktet - men DEN var!)

2. Felgene var stygge

3. Han har brukt MASSE penger på et anlegg som er uholdbart / uhørbart?

Nei, det her var FAIL, FAIL, FAIL fra min side!

Men nå er jeg som Villstyring , store stereoanlegg appelerer ikke til meg. God lyd, ja! Men de titusener av kronene legger jeg heller under panseret eller andre steder på bilen :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han her har 4x18'' RF system på et PAR tusen watt der (eksakt 40Kw) :p MEN, legg merke til.. MEN han spiller ikke så sinnsykt mange DB til at det er så stort, mener han ligger på rundt 150-165 db..

Xbox GT: MortenNilsen89

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider