Gå til innhold

Nye fotobokser! Gjennomsnittsmåling, her kommer jeg :)

Ranger emnet

jonleo

Anbefalte innlegg

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er da ikke spesielt liten jeg!:op:

Mente bare å beskrive for jonleo hvordan ''skuddet han ga meg'' kjentes ut jeg. (Siden jeg følte meg ''truffet'' av det han skreiv..)

Haha:D

Stakkars liten :( hehe :P

Doper du deg? :O siden du fikk "skuddet" av jonleo? :P haha

low and slow, is how it goes

low and slow, plowing snow.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille meg.. jeg ække liten!:D

Njæææsh, jeg forsøkte å så no fleinsopp utti hagan her for tre uker sia, men jeg tror det var for kaldt:(

stakkars STORE deg :P

du får varme motoren din og pakke fleinsoppen under panseret ;)

så vokser det og gror som bare faen :P haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stakkars STORE deg :P

du får varme motoren din og pakke fleinsoppen under panseret ;)

så vokser det og gror som bare faen :P haha

Nå har det seg sånn at motoren min ikke får no særlig drivstoff.. Det spruter bensin fra bensinfilteret, en sprekt slange eller så har en slange hoppa av no sted.. (hakke orka å sjekke ennå, kaldt ute og har ikke noe sted jeg kan skru under tak/innendørs :() Så den blir nok ikke varm med det første den motoren:op:

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ser for meg folk kommer til å bråbremse rett foran boksene når det går opp for dem at gjennomsnittsfarten dems er for høy :)

Jeg er iallefall jævli imot dette, ta bilder av alle. Nesten så jeg kommer til å kjøre rundt med maske 24/7...

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det seg sånn at motoren min ikke får no særlig drivstoff.. Det spruter bensin fra bensinfilteret, en sprekt slange eller så har en slange hoppa av no sted.. (hakke orka å sjekke ennå, kaldt ute og har ikke noe sted jeg kan skru under tak/innendørs :() Så den blir nok ikke varm med det første den motoren:op:

stakkars :( men du får ta med flein under puta di da vettu ;) hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å huske at Datatilsynet godkjente det da de sletter alle bilder av folk som ikke blir tatt med for høy hastighet.

Men det jeg lurer fælt på, hvordan kan de vite at det var akkurat DIN bil som passerte med for høy hastighet? Mener å huske det var slik at de tar bilde av hver bil som passerer den første, men hvordan fungerer det da med den andre boksen?

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider