Gå til innhold

Jonas' Bmw E30 325 Cab prosjekt! Photoshoot!

Ranger emnet

JonasD

Anbefalte innlegg

Som kanskje du også ser, så var det litt "snårt" med sideskjørta, hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt fullt kit(Mtech2) sideskjørta er myye lavere en bakfanger og frontfanger.. bare et tips :)

Hehe, har vært inne på tanken, men blir ikke enda hvertfall. Skal ha bilen lenge så for se hva jeg ender opp med :D

Sideskjørtene skal lakkeres, som du ser på bildet er det noen riper her og der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Stilig bil! synes e30 er kul bil, men ikke helt noe for meg, men denne derimot er noe for meg! enig angående sideskjørtene sprøøbilgutt, vil sikkert bli bedre med m-tech2-kit!

en liten ting ang basskassen, synes den ble litt stor og upraktisk der den ligger midt i bagasjerommet, men såklart, din bil ;)

Takk!

Synes også at M Tech styling er ganske fint!

Hehe, basskassa er litt størrelse på den, men får håpe på bra lyd :D Var 10 ganger styggere forrige kasse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag feiret vi bursdag! Fikk et par tinger til bmw'en, som Mtech mattesett og Karbon emblem. Ellers peng som skal også i bmw'en

Kommer bilder i overmorra.. Men i morra skal jeg på treff, så det så!

Var også innom TW Bilpleie! Eiern har nok en av norges mest strøkne Bmw 635 CSI, manuell, med LAVT kilometerstand!

For en nydelig bil!! :wink:

Fikk tatt ut stereoen i dag, mye klips å løsne på.. Et reint helvet å ta det ut!

Men spørst om vi må kjøpe ny stereo eller beholde den vi har.. Vi tror også at forsterkeren er blitt tatt ut og blitt solgt

Visst vi skal ha ny så blir det trolig nok Alpine :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer det litt bilder..

Fikk som sagt tatt ut stereoen, så vi får se hva som skjer videre. Fikk også prøvemontert karbon emblemet :D

23usu4j.jpg

fn7ern.jpg

Rommet mitt er fullt av deler, så vidt plass til å sove! :P

152dlap.jpg

M-Tech mattesettet

2nizfc8.jpg

Med Karbon emblemet

s1rs7l.jpg

Prøvemonteringa, synes det ble veldig bra!

maayya.jpg

4iou9u.jpg

Og slik står bilen nå:

2jaf3tc.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må løsne den "låsen" på gaspedalen ja. så må du skru løs en bolt som går ned ved girkassa det på en stang opp til ratt stammen. er faktisk 16 og har er rød e30 skjøl:) jeg orka aldri og ta ut hele teppet bare løfta på det og så litt etter rust og greier og det så ok ut. så bare støvsugde jeg det og satt varmluftsvifta i der et par timer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må løsne den "låsen" på gaspedalen ja. så må du skru løs en bolt som går ned ved girkassa det på en stang opp til ratt stammen. er faktisk 16 og har er rød e30 skjøl:) jeg orka aldri og ta ut hele teppet bare løfta på det og så litt etter rust og greier og det så ok ut. så bare støvsugde jeg det og satt varmluftsvifta i der et par timer:)

Ok, tusen takk! Du har ikke bilder av din da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt litt endringer i planene her.. Vi fikk ikke ut gulvteppet fra dashbordet, så vi måtte egentlig ut med dashbordet, men det blir det ikke.. Har jeg hadd garasje så kanskje.. Men hele teppet er nå løst så vi skal rengjøre det slik det står nå Vi fant også litt rust som vi skal slipe ned og lakkeres opp igjen. Så... blir det endelig satt sammen interiøret igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil, bra du ordner opp i litt småting :) Skal du bytte rattet eller? Synes ikke noe om de der i BMW :/

Og står du ute å skrur nå eller? Siden du sier du ikke har garasje?

Må være kaldt og godt :o

Takk Takk!

Skal ikke bytte enda nei.. Er ute å skrur ja, noe dritt i snøen :nono:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha. syntes ikke synd på deg. jeg kommer meg ikke opp bakken til huset. så jeg må stå på en liten parkerings plass uten strøm. så jeg må skjøte sammen 3 laaaange ledninger og gå så jævlig langt når jeg skal hente verktøy og når jeg skal ta med noe inn fks interiøret når jeg rensa det. strev. ja skal få lagt ut noen bilder ettervert;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider