Gå til innhold

Prosjekt Octavia Turbo

Ranger emnet

Sting3r

Anbefalte innlegg

• 10 months later...
  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kanskje på tide og blåse støv av denne tråden?

Føler jeg har vært i dvale en stund nå (ca 1 år?) heh... :)

BTW noen her som vet hvor frontlykter med klarglass til 1U Octavia er og oppdrive?

Og gjerne en K04 Turbo om noen skulle ha noe slikt liggende :P

Endret av Sting3r

-Audioteam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, må få til noen bilder iløpet av noen dager! Tenkte jeg skulle få lagt på sommerlugga og shine bilen litt først :)

Fant mye flotte deler på bildelesenteret!

Men jeg tror jeg skal plinge på ned til Gik-Turbo imorgen og høre på bytteturbo :)

Angående frontlyktene med klarglass, så har jeg sømfart hele nettet, og finner ingenting.. Ingen peil på hvor dette kan bestilles?

-Audioteam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket du linken jeg la ut?

Ellers kan du sjekke ut superskoda.com. De har slike lykter til 159 euro/stk + evt toll og mva.

Jeg har også slike lykter på "konebilen", det er en original Laurin & Klement. Jeg har tenkt å bygge om til nyere front på denne men det er ikke avgjort. Da kunne du evt fått kjøpe dem av meg..

Subaru Impreza WRX STI 2001 Nå bremset til 400hk på hjula...

Mazda 6 2.0 2005 Familiebilen

Skoda Octavia vRS2 2006 Solgt

Audi A6 1.8TQ Avant 2001 Solgt

Skoda Octavia vRS1 2000 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg fant på superskoda.com! Mye snacks der! :D

Da synes du skal starte ombygginga ASAP, så kjøper jeg gjerne av deg, og slipper og bestille :)

Ny frontspoiler, takvinge, lyktelister, shortshift, sandwichplate til oljetrykk/temp ble bestillt idag :)

Så da blir det ned på lakkeringa imorgen og få prisoverslag på lakkering av disse nye delene + listene rundtom hele bilen inkl. dørhåndtak :)

Fjernet btw viskerarm på bakluke idag :) Tok ned hele viskermotoren og alt, så blinda jeg hullet. Stor forskjell med og uten! :O

-Audioteam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er det mye snacks ja! Hehe:) Jeg er veldig i tvil angående den bilen, om jeg skal kjøre gammel stil eller bytte til RS-front.. Har ett Audi prosjekt som er litt aktuelt også, vurderer å importere enten en vraket S4 eller RS4 og bytte rundt deler. Da flyr pengene. MEN skal tenke litt intenst på det.

Var det greit å fjerne viskeren? Noen problemer underveis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du skulle ta skoda`n først jeg, hehe :D

Joda, null problem! Bare å løsne armen, åpne dekslet på innsiden av luka, sku løs 3 muttre, å dra den rett ut :) Simpelt som bare det!

Vurdere og bestille fra Superskoda.com, og lurer på hvor seriøs disse gutta er, og om noen har erfaring (helst gode da) med bestilling fra dem? :)

Kan jo nevne at det har skjedd en del med bilen siden sist jeg update`a her inne.. Har vært S L Ø V med å skrive her..:chairshot

-Audioteam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere jeg vet om, inkl her på forumet som har bestilt fra superskoda med gode tilbakemeldinger. Tror de er størst på ettermarked deler til skoda i Europa, er jo få andre som har deres utvalg..

Jeg skal også bestille deler derfra til RS'en min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei :) Forhåndsbetaler folk her da? eller bruker dem paypal? til superskoda altså..

Var og fikk pris på lakkeringen! 4500,- :D

Så da bestilte jeg like gjerne lakkering til den nye frontspoilern kommer, som jeg nettopp bestillte fra streetdesign :D

Skulle vel kanskje få tadd noen før/etter bilder da? ;)

-Audioteam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel best å benytte seg av PayPal i mine øyne men..

Syns du skulle få ut noen før/etter bilder ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får se om det blir pakke fra superskoda om ikke så alt for lenge ;)

Nå er det å vente på pakke i posten, og så er det rett på lakkeringa :) Alt avhenger av hvor fort streetdesign klarer og levere meg delene på døra..

danniG; Har du noe kult stæsj liggende til 1.8Turbo motoren?:)

-Audioteam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

beklager at jeg komer litt seint med dette sting3r.

men hvorfor kikka du ikke etter ett nytt cooler sett?

http://webshop.nordicturbo.dk/products/productinfo.aspx?productid=1751&MenuItemID=141

dette kjøpte jeg og er billigere enn det du ga. pluss at det er mindre slanger som stopper flowen mer enn alu rør.

har det samme på min med større turbo og det funker veldig bra.

Skoda Superb Elegance

http://www.skodaklubbnorge.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intercooler kjøpte jeg aldri hos danniG, men fikk kjøpt en universal, og fikk bygget denne om med inn/utblås på samme side, så jeg skjøta originale ladeluftsrør sammens med 2,5" rustfritt rett foran hjulet på passasjersiden, og inn til fmic nederst.. Så videre fra utblås øverst på coolern, med 2,5" rustfrie rør opp til innsug :) Superkort rørgange..

Jeg må få knipsa en del bilder til dere om hva jeg egentlig har gjort siste året, skjønner jeg :D hehe!

Løsningen på intercoolern ligner veldig på FMIC kittet som Forge leverer til Octavia :) Om dere skjønner...?

-Audioteam

Lenke til kommentar
Del på andre sider