beemern Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Da har jeg kjøpt meg en lik bil som jeg hadde for et parr år siden. Henter denne til uken, da papirer og alt er i orden, Dette er en 1999 320 Diesel. Sølv. Har bestilt litt deler: Facelift bak lamper Svarte blinklys foran Carbon emblemer Senkesett mangler så langt: Soting, kommer så fort penga kommer litt inn igjen. M3 look fanger, regner jeg med. Link til min andre bmw som er solgt. http://www.bilforumet.no/3-serien/148925-bmw-e46-320d.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Så gjennom tråden om din forrige nå, syykt pent senka! :) Håper på at denne kommer like langt nedpå asfalten :) Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Jeg lurer litt på om denne skal bli litt lavere:) Vi får se hva som skjer:) jeg regner med at denne blir veldig lik den jeg hadde. litt ensporet, men var jo meget fornøyd med den. Sikler forsatt litt på luft demping, men koster mye spenn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Da har jeg bestilt soting, så fort bilen kommer. Mangler bare frontfanger og lakkering av lister, så begynner jg og komme i mål . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Hvordan senkesett har du bestilt? :) Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Hvordan senkesett har du bestilt? :) supersport 50/40 fra gs. Regner med at det blir justerbart senere, men får dette til en grei pris. Det er 1 cm lavere enn det jeg hadde på den andre bmwèn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 De er ikke så ille på pris nei, men skal ikke legge i mye mer så får man jo FK justerbart fra koed, har hørt at disse fungerer rimelig bra. 30-70mm justering. Men den forrige BMW'en din må jo vært senka mer enn 40? Hvis du sier dette nye settet er 1cm lavere? Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 De er ikke så ille på pris nei, men skal ikke legge i mye mer så får man jo FK justerbart fra koed, har hørt at disse fungerer rimelig bra. 30-70mm justering. Men den forrige BMW'en din må jo vært senka mer enn 40? Hvis du sier dette nye settet er 1cm lavere? Jeg må bare betale 2000 kr for et komplett sett. så går for det først. Den andre jeg hadde var senken 20/30 tror jeg, fra det orginale m-tech understellet. Enten så blir dette den samme senken, eller 1 cm lavere tror jeg. Håper jeg i hvertfall. hehe tror også det andre settet datt ned mere enn det egentlig skulle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 var fin den forige bmw`n din. men den må ha vert senka mer en det. min er justerbar og skrudd ganske langt ned og den ser høy ut i forskjeld heh :P Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Original senk er jo ikke mer enn 15-20mm eller noe sånt? Må si meg enig med golfe2 her, den må da være senka mer enn det, jeg kjører med 40/30 i senk nå, kan jo legge halve hodet inni hjulbuen i forhold til deg :P Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Da får jeg bare vente og se hvor lav den blir. krysse fingrene på at den blir lav da. Er ikke noen som veit om en rieger m3 fanger? kan være skrot eller hel. Sitter og lurer litt på om jeg ha badlook panser, men er litt usikker på om det blir for mye. vill ha en clean look. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Da har vi kommet frem til at den andre bmwèn var senket + 40-20. på det orginale m-tech understellet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Badlook panser er tøft, men resten av bilen bør vel være rimeli bad og da. Så hvis du skal gå for en clean look er det kanskje ikke helt veien å gå? Hva med de helt rette enkle øyelokk? Kan faktisk se bra ut på noen. Hvis den gamle din var senka 60, så kan jo min og bli lav nå, har 30-70mm justerbart på vei fra koed :D Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Jeg får se i photoshop om det ser noe gull ut. jeg har rette øyelokk:) så blir det først uansett. Det blir vel sweet med justerbart tenker jeg.:) Håper de blir det på meg senere også, får se hva pengene rekker til. i felg valg sikler jeg mye på M6 felgene i 19. synes de er meget kule. Skal hente bilen på onsdag, så gleder meg til og få den hjem. blir vel fort noen bilder da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Jepp, ikke helt kurant og kjøre kun på fjærer. Sikla mye på M6 før jeg og, men har lagt merke til at alt for mange har de nå, litt kjedelig og ha det "alle" andre har. Angra på at jeg ikke gikk for 18" M6 på vinter da.. Jepp, få ut noe bilder så snart du får henta den! :) Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg