Gå til innhold

Min 320D E46 - nr2

Ranger emnet


beemern

Anbefalte innlegg

Da har jeg kjøpt meg en lik bil som jeg hadde for et parr år siden.

 

Henter denne til uken, da papirer og alt er i orden,

Dette er en 1999 320 Diesel. Sølv.

 

Har bestilt litt deler:

 

Facelift bak lamper

Svarte blinklys foran

Carbon emblemer

Senkesett

 

mangler så langt:

 

Soting, kommer så fort penga kommer litt inn igjen.

M3 look fanger, regner jeg med.

 

Link til min andre bmw som er solgt. http://www.bilforumet.no/3-serien/148925-bmw-e46-320d.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De er ikke så ille på pris nei, men skal ikke legge i mye mer så får man jo FK justerbart fra koed, har hørt at disse fungerer rimelig bra. 30-70mm justering.

 

Men den forrige BMW'en din må jo vært senka mer enn 40? Hvis du sier dette nye settet er 1cm lavere?

 

Jeg må bare betale 2000 kr for et komplett sett. så går for det først.

 

Den andre jeg hadde var senken 20/30 tror jeg, fra det orginale m-tech understellet. Enten så blir dette den samme senken, eller 1 cm lavere tror jeg. Håper jeg i hvertfall. hehe

tror også det andre settet datt ned mere enn det egentlig skulle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Badlook panser er tøft, men resten av bilen bør vel være rimeli bad og da. Så hvis du skal gå for en clean look er det kanskje ikke helt veien å gå? Hva med de helt rette enkle øyelokk? Kan faktisk se bra ut på noen.

 

Hvis den gamle din var senka 60, så kan jo min og bli lav nå, har 30-70mm justerbart på vei fra koed :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får se i photoshop om det ser noe gull ut. jeg har rette øyelokk:) så blir det først uansett.

 

Det blir vel sweet med justerbart tenker jeg.:)

 

Håper de blir det på meg senere også, får se hva pengene rekker til.

 

i felg valg sikler jeg mye på M6 felgene i 19. synes de er meget kule.

 

Skal hente bilen på onsdag, så gleder meg til og få den hjem. blir vel fort noen bilder da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår