wallah Skrevet Mars 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 Pent, spent på å se hvordan det blir med felger! :) Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 Takker, det begynner og hjelpe litt synes jeg, men er lang vei og gå enda. sitter og vurderer om jeg skal beholde den litt til. Lakkering er jo ordnet til sommeren vist jeg skal beholde den. Er det noen som har sett audi rs4 felger med bmw boltsirkel? prøver og finne ut hva som er galt med motoren også, er det samme problemet med denne som jeg hadde på den andre. Motoren begynner og dra, så slutter den igjen. hører snurra slutter og spinne. lurer litt på om det en conrail systemet som kanskje fusker litt. luftmengde måleren er nesten ny, tatt ut åndefilteret, for det var meget tett. så den ryker mindre. lurer kanskje på om det er returen som kanskje ikke er som den skal, at den slipper ut for tidelig, for da får ikke systemet nok trykk for og levere den dieselen den skal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet April 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Har sommer dekk til salgs vist noen vill ha. Er 225/40-18 nesten helt nye, brukt max i 2 mnd. Dette er ikke billig dekk. Selges 3000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s0lberg91 Skrevet Februar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2010 Frontfangeren var vell i det drøyeste laget på den gamle bilen! Hvorfor ikke en elegant m-tech 2 fanger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg