beemern Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 blir det ikke M6 felger så blir det de samme felgene som jeg hadde. orginale, passet meget bra, satt jo 255 bak og det sporet meget lite. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Hartge Classic er jo heller ikke så ille om du vil gå for en litt anonym men samtidig pen look :) Replicaen er jo ikke så dyr heller.. Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 du har ikke noen bilder av nybilen da? Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Jeg skal hente bilen i morgen, så kommer nok noen bilder veldig snart. Fikk jeg soting til frontlampene i dag også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 har hentet bilen i dag, og fikk en liten overaskelse. litt rust og div. så snakker hellakkering vist jeg skal beholde den. pluss at den har det samme turbo kuttet som den andre bmwèn. så skal bestemme meg i løpet av helgen om jeg skal beholde den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Felger selges 18" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 regner med at jeg skal selge interiøret på denne bilen. vist det er noen som er int, det er svart/grå sportsstoler. baksofaen er nesten ikke brukt. bitt litt slitt førerstol, men meget pent. Bud ønskes. nedfelbart baksete. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1mzor Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 Hvor mye for felgene? Siter - Saab 9-3SC Vector 08' x 97 BMW 523ia x 91 BMW 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 Så du blir å beholde bilen altså? :) Så bra ut den, bytt ut baklyktene, så ser det 10 hakk bedre ut :p Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 Hvor mye for felgene? er bra dekk på felgene, vist felgene ser bra ut skal jeg ha 5000Kr,- tenker jeg. Så du blir å beholde bilen altså? :)Så bra ut den, bytt ut baklyktene, så ser det 10 hakk bedre ut :p hehe, tro meg, det var det første jeg byttet. stter facelift baklamper på den nå. får på senkesettet i løpet av denne helgen eller neste. har bestilt shortskift også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 Her skjer ting fort, og det liker vi ;) Den var fin den forrige du hadde, så da har jeg trua på at denne blir fin også! Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 (endret) Takker, har fått bestilt en del ja, men kommer til og gå litt saktere fra nå av, siden plommeboken snart er tom. Hehe sånn er det da jeg fikser opp bilen til fruen også, Endret Februar 14, 2009 av max senk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 (endret) Dette er det jeg har litt i tankene. en kjapp modd. Er mange som har hvitt om dagen, men jeg liker det selv. Er meget glad i carbon og hvitt. sto i stil til min kawasaki Z1000 Skal innom en skredder i morgen og høre hvor mye de skal ha for og trekke om setene mine. Endret Februar 18, 2009 av max senk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 Selger felgene for 4 lapper vist noen vill ha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Noen som har sett en E46 med disse felgene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg