esekiel Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 En advarsel hvis du skal handle ifra denne nett siden: http://www.dekkjop.no/shop/offLine.php De holder til i Sarpsborg. Min historie: Jeg ringte en tirsdag og holdt av 4 OZ felger til min bil. Jeg skulle komme lørdag og hente dem,det var helt i orden. Spurte da om hvordan impress det var og det skulle han finne ut og ringe meg tilbake. Etter å ikke ha hørt noe ringer jeg de opp på torsdag. Han vet forsatt ikke hvordan impress det er og sier han skal ringe meg senere. Etter lang vente tid og ingen oppringning ringer jeg han, han tar ikke tlf. Når fredagen kommer å jeg er klar til å hente felgene tar han ikke tlf. Jeg ringer flere ganger i frustrasjon, men han tar den ikke. Ringer med en kamerat sin bare for å sjekke og han tar den med engang. Tilslutt drar jeg til sarpsborg på lørdag for å ta en tur med en kamerat. Når jeg kommer til lageret dems (etter lang leting fordi de har ingen adresse :drunk:) forteller de meg at de har solgt ut alle felgene. De hadde et "stort parti med OZ felger, så trur ikke de har solgt de ut. Min egen tro er at de har aldri hatt felgene. Bare en liten advarsel! Siter Hallo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 takk for varselen :) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Men har du betalt noenting? Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esekiel Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Nei det har jeg ikke. Men for det første er service og kundebehandlig viktig! Og for det andre når man holder av noe så burde det være avholdt. For det tredje, ignorere en kundes tlf samtaler er ikke noe sjakk trekk Siter Hallo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esekiel Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 takk for varselen :) Bare hyggelig:) Siter Hallo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pv turbo Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 jeg har handlet 5 sett med felger der i år og kan bare si at det er ingen som slår prisene der. det er latterlig billig. skal være enig i at det å nå dem på tlf er håpløst akkurat nå og det har med at de driver og bygger om butikken i sarpsborg og holder på med å åpne en butikk i oslo. når det kommer til de oz felgene så er det nok ifra er konkurs bo han kjøpte opp. det var et stort parti han skulle prøve å selge ut fort igjen og gjerne flere sett samtidig. han skal selge komplette felgpakker i 18 tom ifra 4500-5000kr og 19tom ifra 5000-6000kr og det er vel ikke så veldig mange andre som slår. så la han få en sjanse til å bli ferdig med ombyggingen før han blir helt svartmalt helt. for han har jo ikke lurt noen for penger, kun solgt et sett han skulle ha holdt av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Regner med dette bare er en glipp jeg og.. Og så lenge du kun har mistet litt tid og blitt irritert bør det gå relativt fort over :P Det er jo også noe som heter at det er sammenheng mellom pris, produkt og forventning.. Skjønner du hva jeg mener? Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esekiel Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Ja det skjønner jeg. Pris og service er sammenheng. Men han sa han skulle ringe meg på mandag med ett nytt felg tilbud. Han hakke ringt nå heller... Siter Hallo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 http://www.eiker.com <- Prøv dem! Butikken dems ser ut som kjøpmannen fra 40 tallet uten en eneste prislapp på noenting, men de er gode på dekk og felg! Du har vel gitt denna Dekkgiganten sjappa en sjanse for mye allerede sånn jeg ser det igrunn.. Vil de ikke engang prøve å ha deg, eller din omgangskrets (jungeltelegrafen/rykter), som kunder så bør de ikke få det heller syns jeg! Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg