gkw89 Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Bilen var helt sinnsykt strøken. Forbausende bra.Så nå er det bare å vente på go været. =) såpass ja... den hadde jeg ikke no tvil på, så veldig strøken ut... du får si fra om du blir lei:D Siter Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler... og visste du at bensinforbruk på under en liter på mila er FEMI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy_mcnabb Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 såpass ja... den hadde jeg ikke no tvil på, så veldig strøken ut...du får si fra om du blir lei:D Hehe, tviler litt på det altså. Ser du bor i Hakadal, det er ikke langt unna meg, så mulig du ser den i ny og ne. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 jeg bare må ha sånn bil, og har lyst til å trimme den, for det er jo ikke mest org.(ikke at det er lite heller)og koste hva det koste vil.. er verdt det, for meg.. hadde en bmw 540 e39, og det gikk ikke fullt så bra men... og har hatt litt 325 og 525 osv... så skal bli spennende med turbobil gitt... og er egentlig enig i det du sier med orginalitet på den, men den er såå veldig fin, at jeg skulle gjort mye for å få den... men mye vil ha mer, som noen sier... Er ikke tull det Lars Erik sier da, i salgsanonnsene fra RS2 på finn.no råder selgeren at du sjekker forsikring før du kjøper, for dette er noe av det dyreste å forsikre innen audi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 Litt OT her, men holder på med en S4-motor nå 2,2 230Hk.. Overhaler den for en kompis som skal ha den i sin 89' audi 100 Quattro.. Motoren er helt orginal nå, med orginal turbo/grenrør og hele greia.. Hva må byttes om han skal over 350hk? Dyser? Turbo? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet April 3, 2009 Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 turbo og intercooler holdt for kameraten min ihvertfall ;) trur du kan dra over 400 med orginale stempler. (Svigh dro 440) org. innmat generelt da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Erik Johannesse Skrevet April 3, 2009 Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 den gyldne middelstrek for R5 motoren til audi sier de er 400HK 500Nm. Det er Nm som er interisant når man begynner og snakke om råder tåler det.... Jeg hadde ikke følt meg trygg med orginal innmat og 440hk. Da har du bra dreimoment. Vet ikke hva slags turbo heller men er farlig skummelt.... Men for all del, bare og lade på så mye du klarer.... jeg stopper ingen.... Siter 95` VW vento 95` Audi S2 avant 97` MB C200 Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 den gyldne middelstrek for R5 motoren til audi sier de er 400HK 500Nm. Det er Nm som er interisant når man begynner og snakke om råder tåler det.... Jeg hadde ikke følt meg trygg med orginal innmat og 440hk. Da har du bra dreimoment. Vet ikke hva slags turbo heller men er farlig skummelt.... Men for all del, bare og lade på så mye du klarer.... jeg stopper ingen.... Han hadde vel garret på den S4'n. Var 28'n trur jeg, kunne kjøre greit trykk på den, han hadde vel 1.8 bar på det værste. Men nye eier bytta all innmat og mappa den, trur han fikk godt over 500 gamp etterhvert :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.