Karlsen__87 Skrevet Desember 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2003 er det mulig å lakke biler osv svart i photoshop, og hvis mulig, hvordan??? Siter 7 måneder igjen til jeg blir 18 kjører blodtrimma moped mens jeg venter ;) Blir vel en BMW E30 320i eller 325i til vintern... BMW ///M-Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet Desember 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2003 går vel ann.. det er flere muligheter for dette også, hvis jeg ikke tar helt feil.. Du kan merke bare det du vil skifte farge på, og gå på Image-hue/saturation og velge farge der, der er det lightness og saturation som du må mikse med for å få den svart. Kan gå an å merke det du skal skifte farge på, trykke ctrl-alt-u. Da kommer det en meny opp, her kan du også velge med lightness og slikt, tror jeg. her kan du også velge monochrome, som tar bort all farge, slik at alt blir svart/hvitt! håper det var til noe hjelp. ;) ;) ¨Lykke til :) Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMPFILER Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 alt står på denne siden. Siter - Vw bora 1.9tdi 4motion X 1991 Audi S4 2.2t X 2000 Passat X 1993 Audi S4 X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg