Gå til innhold

Wickeddarks Audi A4 avant!

Ranger emnet

wickeddark1

Anbefalte innlegg

Så der har vi egen tråd på bilen min :)

Knall fornøyd med bilen etter å ha hatt den ett par uker.

Er ett par småfeil med den som jeg sliter litt med å utbedre uten "kart" :) fint om noen har noen hint og vink ang dette :P

Airbag lyset mitt lyser. Det hadde nylig blitt fikset hos merkeforhandler før jeg kjøpte bilen.

Den avtagbare slepekroken vil ikke av da utløsermekanisken antagelig er ødelagt. Går bare rundt.

Finner ikke strammingen til vifterem plus den lille remmen som driver ac

Ser også ut til at det er litt rust helt nederst på førerdøra under dørlista. (sinkslipp maybe) Er det noen som vet hvordan det er med den rustgarantien til audi her?

Ser også en boble i lakken nederst mot skjørtedekselet som ligger rett forran bakhjulet. Hadde faktisk akkurat samme greia der på forrige audi, og den ble plutselig til en rustflekk i vask. Så om noen kan opplyse meg om reglene for dette. Fikk høre audi har 12 års rustgaranti. Men det hørtes da litt fantastisk ut eller?

Kommer bilder i tråden her etter hvert.

Fremdrift sålangt: Harlakkert front og sidelister. Tar skjørt og bakdelen til uka.

Montert xenon kit.

Fremtidig:

Blir å bestille s-line optikk til den. Starter med nedre del front, og nedre del hekk med utsparinger. Får ta sidelistene etter hvert. Syns de kostet myyyyye mer en de smaker :P Og en liten takvinge må selvsagt til. Litt usikker på om jeg skal gå for orginal, for den er akkurat så herlig diskret som jeg liker det. Men den er veldig dyr i forhold til de andre merkene

Simons dobbel backbox eksos er også bestillt.

18"rs4 eller rs6 felger. Klarer ikke helt å bestemme meg der.

Men har jo enda litt tid før snøen forsvinner :P Er også veldig klar for mangeeika meshtype hjul med bred kant. Kanskje om det dukker opp noe brukt så slår jeg til :)

Mulig det blir senk også. Men syns allerede bilen er lav nok. Så vi får se hvor stor glippe det blir opp til hjulbuen fra hjulet. Er vel egentlig det som blir å avgjøre den saken.

Endret av wickeddark1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, høres bra ut dette, angående felgene hvis det er RS4II felgene du mener så er de råe, men hvis du mener RS4 felger ville jeg heller gått for RS6 felgene, hvis du velger kant felger, synes jeg 19" passer seg best, 18" kan se litt småe ut med kant. stå p åog hiv inn bilder :)

Ole

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørest bra ut, få fram noen bilder da! :P

Hvilken motor er det på "udyret"?

Vær så snill og ikke skriv med gul tekst, må markere den for å lese ;)

Heheh, tekstfarge endret :)

er 105 hestern i den. Diesel.

Jepp bilder kommer. Har akkurat fått montert nedreplast etter lakkering, så bilder kommer ganske strax :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, høres bra ut dette, angående felgene hvis det er RS4II felgene du mener så er de råe, men hvis du mener RS4 felger ville jeg heller gått for RS6 felgene, hvis du velger kant felger, synes jeg 19" passer seg best, 18" kan se litt småe ut med kant. stå p åog hiv inn bilder :)

Ole

Ja tenkte på de som står på nyeste rs4 :)

Ja kunne også tenkt meg 19" men gummien er så sinnsykt dyr om en skal ha ett merke jeg tør å kjøre med :P

Så tror det blir 18" RS4II er jo forsåvidt ganske rimelig i replica utgave i tillegg.

Bilder kommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10år:)

Vil denne typen lakkskade gå under den garantien da? Ser ut som det er en liten boble som har begynt. Litt større en ett fyrstikkhode... Vet jo om jeg begynner å pirke på den så ramler det av, og rust kommer frem.

Er også litt rust på innsiden av dørlista, som igjen ser ut til å ha skadet lakken litt nederst på førerdøra. Med det resultatet at det er litt overflaterust der. Hvordan stiller Møller seg til slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil denne typen lakkskade gå under den garantien da? Ser ut som det er en liten boble som har begynt. Litt større en ett fyrstikkhode... Vet jo om jeg begynner å pirke på den så ramler det av, og rust kommer frem.

Er også litt rust på innsiden av dørlista, som igjen ser ut til å ha skadet lakken litt nederst på førerdøra. Med det resultatet at det er litt overflaterust der. Hvordan stiller Møller seg til slikt?

Høres ut som flott bil:)

Ang rust så dekker dem alt som ikke kan være selvforskyldt.

Kjør inn til møller og forhør deg:)

lykke til

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi har 12 års garanti mot gjennomrusting. Det er ikke dermed sagt at hvis du har litt rust på døren så får du det dekket.

Det må i så fall gå på reklamasjonsretten.

Uansett gjør du lurt i å høre med Møller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan noen se på denne for meg? Gjelder ettermontert xenon

http://www.bilforumet.no/teknisk/219630-xenon-lys-har-innvirkning-p-radioen.html

er sikkert bare et jallamerke av xenon eller feil/dårlig montering.

Jeg monterte xenon på min a3 og hadde null problemer.

Er jo oxo originalt xenon på a4 som går ut på det samme som de uorginale og er jo ingen problemer der:)

kjøp et skikkelig merke så er det null problem:)

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider