Gå til innhold

Aksjon mot bråkete biler?

Ranger emnet

volvo140lover

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skal vedde på at det er en eller anen amcar (australcar) entusiast som har sett seg lei av bråkte japsepotter.

kanskje jeg skal begynne å snike meg inn i garderobe-skapene til sossane jeg misliker og kappe av buksebeina og brenne strikkane dem bruker rundt buksa fordi det er noe av det verste og ekleste jeg veit om?!:flushit: snakk om å synke lavt når man bedriver slikt hærverk og driter seg ut på den måten, uff for en taper.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en god gammel amcar bråker vel litt de også da.

Forskjell på bråk og godlyd vet du :P

Dessuten kjører ikke de muskelbilene sine klokken 05:30 på morgenen for å levere aviser.

er vel ei gammel kjærring som tror hu eier værden..

Nei, er bare blant amcar-entusiaster at man kan finne folk som bryr seg så mye om japsepotter :P

Dieseldyret: At du snoker rundt i garderobene på diverse tennisbaner er jo ikke noe nytt :P

Endret av slitenvolvo

- Rust never sleeps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da må jo du gå å se på de glattbarberte leggene deres..

takk slitenvolvo:P

men, jeg bare tar det som et eksempel hvis jeg skulle gjort noe sånt, det er idiotisk å ødelegge for noen andre fysisk fordi de ikke liker stilen dems eller at bilene såkalt "bråker". Da er man jo regelrett sinnsvak.

til leirviken: dem ser jeg jo uansett DESVERRE på disse avvikerne, de går med feite boblejakker som tåler sikkert over 50 kuldegrader og klager så fort det er blått på gradestokken og er så delikate at det er kvalmt, men for å vise fram de ekle leggene sine så spiller det ingen rolle hvor kaldt det er.:well:

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne prøvd dette på noen bil jeg har, hadde ikke de som gjorde dette hatt bil selv hadde det blitt å få ut byggskommet ut av pottene på alle bilene de hadde gjort det på, samt anmeldelse for hærverk. og å stå fram i avis/tv med fullt navn og adresse.

91 volvo 740

81 pontiac Grand Prix[phat square]

72 vw boble[go biln]

[x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg sitter å lurer på, er om det han eksosleverandør fyren sier kan stemme?

At eksosanlegget kan spreng?

Lissom.. vil ikke byggskummet blåse ut FØR anlegget sprenger a?

Ville tro at stål er sterkere enn dette "vidunderskummet"..?

Det sprenges ja.. Folk kløyver jo potta på forgassermotorer ved å skru av tenninga, pumpe på gassen og skru tenninga på igjen.. :p

Uansett, har prøvd det med byggskum.. Fylte bakpotta på en delebil jeg haddde.. Fyrte opp og ga masse gass.. Ble et helvettes smell, og masse potte-deler rundtom.. :p

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, folk må ha lykke til med å legge seg godt under bilen min for å finne det som er igjen av eksosen.. Lager mer lyd enn en japsepotte eller annen åpenbar bråkeeksos iallfall :)

Var jo en kar på 50 som kommenterte at eksoslyden min var "fin og dyp". Da smilte jeg godt :)

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ere no byggeskum i eksosen min, så kapper jeg av potta, lar den bli liggende og finner ut hvem vedkommende er. Så kjører jeg att og fram MANGE ganger og bråker/herjer, så angrer nok vedkommende etterhvert vil jeg tru.:thumb

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider