Gå til innhold

Trondheim/Ikea

Ranger emnet

Zimmern86

Anbefalte innlegg

ha itj hørt nå æ mn vist æ å du sende mlding t aill vi kjenne åsså sende dæm t aill dæm kjenne så kanskje d bli like my folk som sist når æ sendt ut melding tili i fjorsommer om sommertreff på kbs:) dæven vart my folk!!! va mindre folk når rånern kom å hadd træff ja:)hehe

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja faan.. var å vaska bil i går å når jeg kom ut av hallen så hadde det begynt å snø..hehe... mn bilen ble nå ren de neste 2 minuttene da:P hehe... jo lakkboksen er snart i boks..hehe...mangler topphatten til tilluft oig varme åsså må vi få på isolasjon på\ utsiden av boksen så den holder varme.. blir vel etter hvert..du vil vel ha lakkert fanger til sommern tenker jeg :P hehehe... om du skal finne på å sende sms til folk så ikke gjør det ei hælg.. da kommer ingen.. må være midt i uka rett etter stengetid..da kommer det folk.. prøvde ei hælg men da kom det nesten ingen.

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja faan.. var å vaska bil i går å når jeg kom ut av hallen så hadde det begynt å snø..hehe... mn bilen ble nå ren de neste 2 minuttene da:P hehe... jo lakkboksen er snart i boks..hehe...mangler topphatten til tilluft oig varme åsså må vi få på isolasjon på\ utsiden av boksen så den holder varme.. blir vel etter hvert..du vil vel ha lakkert fanger til sommern tenker jeg :P hehehe... om du skal finne på å sende sms til folk så ikke gjør det ei hælg.. da kommer ingen.. må være midt i uka rett etter stengetid..da kommer det folk.. prøvde ei hælg men da kom det nesten ingen.

Må fresh opp fangeren til sommeren:)

Går ikke ann med garasje mekk på egenhånd vett, da blir det ikke noe særlig resultat:p

Men ja, ser fram til sommer og sol samt treff:)

VW Touran

Lenke til kommentar
Del på andre sider