Gå til innhold

Ø: Datsun 1400/1600 (510 serien) eller 240/260Z

Ranger emnet

Mr. Bollocks

Anbefalte innlegg

Originally posted by TurboKnut

Det er jo litt prisforskjell på en 510 og en Z.

Jeg vet da det, men jeg skal ha en tøff bil under 75000,- og hvis jeg da kjøper en 510 til 20000,- har jeg 55000,- til overs i trimming og diverse snop. :D

Originally posted by boXer Den du har øverst der er jo til salgs.

Vurderte denne selv, men gidder ikke 4-dørs.

http://biltorget.no/annonse.asp?ID=62663

Jeg så det, men jeg har også mest lyst på 2-dørs, men ellers var det glimrings;)

- 87' Toyota MR2 MK1

- 82' Toyota Starlet KP60 (rwd)

- 85' Suzuki SJ413 Jordebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVOR finner man en 2 dørs 510 tilsalgs i Norge?????

Det er to stykker her, begge fra USA.

2 dørs 510 ble ikke importert til Europa i det hele tatt.

Jeg har en orange 1973 240Z på gang (import), ganske ok bil som kommer til å koste 55- 57.000,- litt avhengig av valutasvingningene.

Har også en norsk, rød 1976 260Z til salgs for 75.000,- som er veldig, veldig bra og som kun trenger en kveld i garasjen før den er toppers.

Den sølvgrå bilen ('73 240Z) er det min fetter som eier. Den har vi restaurert og er påkostet 200.000,- i tillegg til de 92.000,- som bilen kostet da den ble importert. Kjøpt fra California på vanlig måte med fulle avgifter i 2001. Bilen har kun hatt en eier, en dame som kjøpte bilen ny og har brukt den forsiktig i 28 år. Lakkeringsjobben på bilen kostet 60.000,- og det ble bestilt en palle med deler fra USA som forøvrig ble levert på døra to dager etter at faxen var sendt.

Knut.

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TurboKnut

HVOR finner man en 2 dørs 510 tilsalgs i Norge?????

Det er to stykker her, begge fra USA.

2 dørs 510 ble ikke importert til Europa i det hele tatt.

Jeg har en orange 1973 240Z på gang (import), ganske ok bil som kommer til å koste 55- 57.000,- litt avhengig av valutasvingningene.

Har også en norsk, rød 1976 260Z til salgs for 75.000,- som er veldig, veldig bra og som kun trenger en kveld i garasjen før den er toppers.

Den sølvgrå bilen ('73 240Z) er det min fetter som eier. Den har vi restaurert og er påkostet 200.000,- i tillegg til de 92.000,- som bilen kostet da den ble importert. Kjøpt fra California på vanlig måte med fulle avgifter i 2001. Bilen har kun hatt en eier, en dame som kjøpte bilen ny og har brukt den forsiktig i 28 år. Lakkeringsjobben på bilen kostet 60.000,- og det ble bestilt en palle med deler fra USA som forøvrig ble levert på døra to dager etter at faxen var sendt.

Knut.

Nei, jeg har faktisk også tenkt på å importere fra Statene, for Bilklargjøreren på jobben min har gode kontakter der borte innen bilsalg/eksport, og har tenkt å importere seg en 240Z selv. Men vi får se. Bare tenkte om det kunne være noe interessant her i landet først.

- 87' Toyota MR2 MK1

- 82' Toyota Starlet KP60 (rwd)

- 85' Suzuki SJ413 Jordebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider