Gå til innhold

Da9el`s vento Xploding

Ranger emnet

da9el

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, "vinklet høyttalerene, just 4 fun".... Allerede der, så hadde jeg sagt stopp ved en eventuell sponsing, men meg om deg...

Monteringen av fronthøyttalerene, er alfa og omega i forhold til resultatet, og bør gjøres skikkelig fra første stund, selvom det er sony det er snakk om.

Det sier jo også litt, når forhandleren sender med 6x9 til å ha i hatthylla, når du også skal ha 3stk suber.

Skjønner jo godt at forhandlere gir bort sony om dagen, for det selger sikkert ikke i det hele tatt lenger, og nå har de fått deg til å montere det, slik at alle som ikke vet bedre, kan høre din bil, og bli forelsket i sony, uten at de har hørt noe annet, hehe.... Også må du gjerne legge ut målepapirene, på de 140+DB ;)

Sorry hvis du synes jeg virker negativ til sony, men det er fordi det rett og slett ikke holder mål i forhold til det meste annet som er å få tak i om dagen... Og jeg har testet mye forskjellig opp gjennom tiden ;)

Men stå på, det er dette du lærer av, og en dag så finner du ut hva som skal til for å få ut det beste av anlegget osv, og da velger du sikkert andre merker en sony også. noen vil sikkert si du er superheldig, som har fått spons med dette anlegget, men andre ikke ville tatt i de komponentene med ildtang engang.

Lykke til videre i "karieren" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, "vinklet høyttalerene, just 4 fun".... Allerede der, så hadde jeg sagt stopp ved en eventuell sponsing, men meg om deg...

Monteringen av fronthøyttalerene, er alfa og omega i forhold til resultatet, og bør gjøres skikkelig fra første stund, selvom det er sony det er snakk om.

Det sier jo også litt, når forhandleren sender med 6x9 til å ha i hatthylla, når du også skal ha 3stk suber.

Skjønner jo godt at forhandlere gir bort sony om dagen, for det selger sikkert ikke i det hele tatt lenger, og nå har de fått deg til å montere det, slik at alle som ikke vet bedre, kan høre din bil, og bli forelsket i sony, uten at de har hørt noe annet, hehe.... Også må du gjerne legge ut målepapirene, på de 140+DB ;)

Sorry hvis du synes jeg virker negativ til sony, men det er fordi det rett og slett ikke holder mål i forhold til det meste annet som er å få tak i om dagen... Og jeg har testet mye forskjellig opp gjennom tiden ;)

Men stå på, det er dette du lærer av, og en dag så finner du ut hva som skal til for å få ut det beste av anlegget osv, og da velger du sikkert andre merker en sony også. noen vil sikkert si du er superheldig, som har fått spons med dette anlegget, men andre ikke ville tatt i de komponentene med ildtang engang.

Lykke til videre i "karieren" ;)

bare kjækt med andre meninger og...lærer så lenge jeg lever men er jo en mening med att jeg ville vinkle opp høytalerne så kanskje jeg hører di bedre..som det står i første post så er jeg anmatør å har ikke store peilinga på bygging av stereo (enda forhåpentlivis)...di 6*9 jeg har i hatthylla kjøpte jeg selv samtidi som bilen siden hatthylla var oppkuttet så di skal bort siden jeg vet att di ikke burde være der..hatthylla skal og byggest om en del,men vet ikke enda hvordan...jeg selv er rimeli fornøyd me sony...har kun bygget med blaupunkt før...

men syns bare det er kjækt med tips ang bygging så istede for å rakke ned på det jeg prøver å gjøre så kanskje komm med tips hva jeg kan gjør beire av det jeg har;)

-99 Subaru legacy stv

Forza Avhengi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har eg søtte påplass døra mi..veit ikke om eg vart fornøyd egentli.

biln bi svart utvendi å me kvite fælga å kvit reklame osv så da syns eg det passa seg me svart skinn å kvite mods osv inni biln,men vetje kor bra det vart...meininge???

DSC00190.JPG

DSC00189.JPG

enten kombiner eg svart skinn(interiøret)me kvitt stoff eller me svart stoff...ska ivertfall kombiner nåkka å alt i skinn bi kjedeli

-99 Subaru legacy stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser utrolig bra ut det her!:) har lekt litt med tanken på å bygge litt stereo selv, men er som deg litt amatør, så det blir bare å prøve seg fram og lese litt rundt! jeg ville heller gått for hvitt interiør med svarte detaljer, for å få litt motsatt utseende i forhold til utvendig på en måte;p men det blir vel kanskje litt for mye jobb! hehe

stå på!:)

- Volkswagen golf 1993 1.8GT

X 1992 Volkswagen vento 2.0 GT

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

takk takk alle må jo lære så neste blir sikkert enda bedre;)

nej liter regning har eg ikke lært meg(fikk 1+ imatte den tia jeg jikk skola);)

men den er ca 3 ganger stor som er anbefalt på hver enkelt sub...blir den ikke bra så får jeg lage ny

-99 Subaru legacy stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider