da9el Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 da har eg henta dørtrekket fra tørking..sånn er det før trekking;) mått fræs litt før å få inn høytalern..vart trangt me all polyestern Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Hehe, "vinklet høyttalerene, just 4 fun".... Allerede der, så hadde jeg sagt stopp ved en eventuell sponsing, men meg om deg... Monteringen av fronthøyttalerene, er alfa og omega i forhold til resultatet, og bør gjøres skikkelig fra første stund, selvom det er sony det er snakk om. Det sier jo også litt, når forhandleren sender med 6x9 til å ha i hatthylla, når du også skal ha 3stk suber. Skjønner jo godt at forhandlere gir bort sony om dagen, for det selger sikkert ikke i det hele tatt lenger, og nå har de fått deg til å montere det, slik at alle som ikke vet bedre, kan høre din bil, og bli forelsket i sony, uten at de har hørt noe annet, hehe.... Også må du gjerne legge ut målepapirene, på de 140+DB ;) Sorry hvis du synes jeg virker negativ til sony, men det er fordi det rett og slett ikke holder mål i forhold til det meste annet som er å få tak i om dagen... Og jeg har testet mye forskjellig opp gjennom tiden ;) Men stå på, det er dette du lærer av, og en dag så finner du ut hva som skal til for å få ut det beste av anlegget osv, og da velger du sikkert andre merker en sony også. noen vil sikkert si du er superheldig, som har fått spons med dette anlegget, men andre ikke ville tatt i de komponentene med ildtang engang. Lykke til videre i "karieren" ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectraboy Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 haha. ranværing å greier ja :P bære skoj d :P ha bodd ei stund på mo men mått renn agåre t bodø :P så bor der forr tiden :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Hehe, "vinklet høyttalerene, just 4 fun".... Allerede der, så hadde jeg sagt stopp ved en eventuell sponsing, men meg om deg... Monteringen av fronthøyttalerene, er alfa og omega i forhold til resultatet, og bør gjøres skikkelig fra første stund, selvom det er sony det er snakk om. Det sier jo også litt, når forhandleren sender med 6x9 til å ha i hatthylla, når du også skal ha 3stk suber. Skjønner jo godt at forhandlere gir bort sony om dagen, for det selger sikkert ikke i det hele tatt lenger, og nå har de fått deg til å montere det, slik at alle som ikke vet bedre, kan høre din bil, og bli forelsket i sony, uten at de har hørt noe annet, hehe.... Også må du gjerne legge ut målepapirene, på de 140+DB ;) Sorry hvis du synes jeg virker negativ til sony, men det er fordi det rett og slett ikke holder mål i forhold til det meste annet som er å få tak i om dagen... Og jeg har testet mye forskjellig opp gjennom tiden ;) Men stå på, det er dette du lærer av, og en dag så finner du ut hva som skal til for å få ut det beste av anlegget osv, og da velger du sikkert andre merker en sony også. noen vil sikkert si du er superheldig, som har fått spons med dette anlegget, men andre ikke ville tatt i de komponentene med ildtang engang. Lykke til videre i "karieren" ;) bare kjækt med andre meninger og...lærer så lenge jeg lever men er jo en mening med att jeg ville vinkle opp høytalerne så kanskje jeg hører di bedre..som det står i første post så er jeg anmatør å har ikke store peilinga på bygging av stereo (enda forhåpentlivis)...di 6*9 jeg har i hatthylla kjøpte jeg selv samtidi som bilen siden hatthylla var oppkuttet så di skal bort siden jeg vet att di ikke burde være der..hatthylla skal og byggest om en del,men vet ikke enda hvordan...jeg selv er rimeli fornøyd me sony...har kun bygget med blaupunkt før... men syns bare det er kjækt med tips ang bygging så istede for å rakke ned på det jeg prøver å gjøre så kanskje komm med tips hva jeg kan gjør beire av det jeg har;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 da har eg søtte påplass døra mi..veit ikke om eg vart fornøyd egentli. biln bi svart utvendi å me kvite fælga å kvit reklame osv så da syns eg det passa seg me svart skinn å kvite mods osv inni biln,men vetje kor bra det vart...meininge??? enten kombiner eg svart skinn(interiøret)me kvitt stoff eller me svart stoff...ska ivertfall kombiner nåkka å alt i skinn bi kjedeli Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jock1 Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 ser utrolig bra ut det her!:) har lekt litt med tanken på å bygge litt stereo selv, men er som deg litt amatør, så det blir bare å prøve seg fram og lese litt rundt! jeg ville heller gått for hvitt interiør med svarte detaljer, for å få litt motsatt utseende i forhold til utvendig på en måte;p men det blir vel kanskje litt for mye jobb! hehe stå på!:) Siter - Volkswagen golf 1993 1.8GT X 1992 Volkswagen vento 2.0 GT --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 nja intriøret er svart skinn(seter fra ibiza cupra) så det blir ikke endra;) får se hva jeg gjør me fargene.mulig jeg bygger om igjen..ble en litn miss i bygginga.tar pittelitt i dashen når jeg lukker døra igjen Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 prøvd meg på ei kassa som eg håp bi å funk bra Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 Har forresten aldri laget subkasse i glassfiber før så tips på ka som kunne vert gjort bedre mottas me takk.. nå har jeg lagt 4 lag me fiber på innsiden av kassa så idag skal den isolerest å testes... Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 Ser bra ut dette, og du er jo superflink til å være "amatør"... Men hvordan vet du volumet av den kassa?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 takk takk alle må jo lære så neste blir sikkert enda bedre;) nej liter regning har eg ikke lært meg(fikk 1+ imatte den tia jeg jikk skola);) men den er ca 3 ganger stor som er anbefalt på hver enkelt sub...blir den ikke bra så får jeg lage ny Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 prøvemontering av kassa me bassan i....gjikk akkurat inn så no er det bare å lage delene rundt kassa osv Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 men nå kommer jo probleme med å bygge di sidepanelene i bagasjerommet...hvordan jeg skal lage dem for att det skal bi bra...blir ikke enkelt men skal nå få det til på ett vis ;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Konge fett, skulle ikke tro du var amatør sånn som du bygger! Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Konge fett, skulle ikke tro du var amatør sånn som du bygger! takktakk....har lært mye av å lest på andre tråder(spes fido sin) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg