da9el Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2009 lært meg igår att skinn e et HÆL.... mareritt vest man kjøp av typen som ikke tar heile månedslønna di....så det vart svart stoff i heile bagasjeromme....vart ikke 100% fornøyd me veggen som går rundt kassa men fant ikke nå anna løysning på det der...innspell på kordan e kan gjør det takk ;) ?? Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2009 ja bilde glømt eg Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 vart no sånn da....har kobla det i full fart å lydn vart rimeli bra syns eg...rått trøkk ;) updates kommer...litt pause no Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Dette var rått:D Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 står dessverre helt stilt hær nå pga plassmangel Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 ble litt jobbing idag alikavel har begynt på hatthylla no...trur den blir ganske bra den ja det var alt for idag Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet April 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 oi denne tråden har jeg helt glemt bort;) anlegget ble sånn fåreløbig.ble fornøyd mye plastspon men sånn ble hylla åsså bilen pr idag kommer mere når jeg begynner på dørene p.s beklager dårli opdatering Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
durden Skrevet Mai 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 Dette ble jo drit bra. Bilen ser bra ut, det samme gjør anlegget ditt. Hvordan låter det, og hvor mye tid har du brukt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mai 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 Blei jo drit fin den bilen din, drit rå innvendig! Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg