Gå til innhold

Hjelp?! 1994 Accord

tequila_sun_shine

Anbefalte innlegg

Hei..!

Jeg har en 1994 Honda Accord med ei front rute som har fått gjennomgå nok..:P

Har sjekket på glass verksteder etter ny rute, men den kommer jo på 5-6tusen med montering.

Jeg lurte på om noen hadde peiling på om jeg fikk kkjøpt denne som en bruktdel noe sted?

Broren min kan montere den nye ruta får meg, men jeg syns nesten det er får ille å koste på over 4 tusen på ei ny rute på en bil jeg er usikker på om overlever kjøringa mi i vinter..:( hehe..

Så nå kan jeg angre på at jeg kun forsikra ansvar gitt...

Veldig koselig om noen kan hjelpe en jente i "nød":P

Ved svar, helst på mail: lene_halvorsen@live.no (kommer rett på mobil, så får fortløpende sett svaret)

Tusen Takk..

Mvh Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hør me huggeriet på hokksund de har kanskje :)

spørr etter leon (hvis han er der) da får du god pris :) eller så kan du betale 2000 på egenandelen for ny frontrute hvis du har delkasko :P hehe

Hørt hos Juger`n (GBL bildeler).

Hvm huggeri tenker du på? Teigen? eller Bråthens?

Har desverre ikke delkasko hell..:(

Å tørr nesten ikke kjøre pga jeg ser jo ingenting omtrent..:P

hehe..

kvinnfolk å bil....!! Puh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er endel som er frekk nok til å knipse litt på ruta og ta den på delkaskoen, 2000kr..

Kjøpe brukt rute kan du nok bare glemmer

. Det er som å kjøpe brukte bremseklosser....samt at ruten ofte knuser når de taes av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teigen..

Jeg ville ha ligget LANGT unna juger'n :P hehe (jeg har bodd på hokksund selv) :P

finn noen som har delkasko da ;) f.eks type/familie/venner.. hehe.

Jugern er nærmest nabo, så han er real mot meg igrunn:) Men han hadde ikke rute..!

Kall meg gjerne dum?, men hva hjelper det meg om noen i familien har delkasko på sin bil, når jeg trenger rute på min?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider