rwd 4ever Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 her står det litt om hver bil, og kan være god informasjon dette er bare en manns mening da:rolleyes: http://velocity.isfaster.com/drift/cars/cars.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnoStorm Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 top 10 japanske drifter biler. vil jeg si da... Siter -Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt) -Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab) -Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka) -toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent) -mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 Amerikaner'ne kjører ikke anna enn japcrap vet du ;):D Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 The Silvia S15 is the best drift car in my opinion. Not only is it light and agile but it also sports the newly modified sr20det which now pumps out 250PS. Kos ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedy Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Tror jeg hadde ledd meg i hjel hvis jeg hadde sett en norsk Laurel på Driftday på Rudskogen:D Men en SR20DET motor hadde kanskje gjort underverker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Originally posted by Speedy9 Tror jeg hadde ledd meg i hjel hvis jeg hadde sett en norsk Laurel på Driftday på Rudskogen:D Men en SR20DET motor hadde kanskje gjort underverker... Det er jo en av grunnene til at det hadde vært så utrolig fett!! :D Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ougkim Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 får man chaseren og sefiroen i norge Siter Bmw 320 E30 (supervinterbilen) RX7 fd heyyou Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Originally posted by ougkim får man chaseren og sefiroen i norge Nei... Desverre ikke :( Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaRKooN Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Syntes det mangler noe amerikanst på den listen! Har gjørt litt amerikansk selv! Spesielt en Cheva monte carlo er ikke så sykt med hk men der er NM så du spyr! Det er noe av det gøyeste jeg har driftet med ! Det mange glemmer med 200sx èr er jo at dem ikke har diff sperr, hvilket er en stor fordel for å få ræven ut! Problemet med diff er mye fremdrift i driften! :rolleyes: Siter [86]Toyota supra turbo MK3 Subaru impreza Wrc rc bil :-) [x]BMW E30 ___________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Og så var det det med å sjekke sine kilder da... Det ble levert flere S13 her i landet med sperre....... *sopp* Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Originally posted by Razer Og så var det det med å sjekke sine kilder da... Det ble levert flere S13 her i landet med sperre....... *sopp* Jeg har:D :D :D :D :op Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Volvo'n min er den ultimate driftebilen! spinner på ett hjul og har 101 ville hingster under panseret! og har slitte piggdekk uten pigger... AE86 kan gå legge seg :D ironi? hva er d for no? Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OSR Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Originally posted by HemiCuda Volvo'n min er den ultimate driftebilen! spinner på ett hjul og har 101 ville hingster under panseret! og har slitte piggdekk uten pigger... AE86 kan gå legge seg :D ironi? hva er d for no? Du pudding veit ikkje ka bil e:) Møkka volvo...må jo ha B204FTmotoa::)skaff ein sånn ein du:) Siter -Olsen- 93`Vectra ZR 50 SL...Svunne tider prosjekt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg