Gå til innhold

Ny A4 2001, hva bør gjøres?

Ranger emnet

Molby

Anbefalte innlegg

Kjøpte en A4 avant 2001 modell hvor alt er "orginalt". Synes bilen ser litt trist ut, forslag til gode og billige løsninger for å oppgradere litt? sjekk bilder, innspill mottas med takk :)

Plasplaten foran girspaken og under askebegeret er veldig stygg og full av riper. hva kan jeg gjøre med dette? må hele plata byttes eller fins det enklere løsninger?

Får ikke til å sette inn bildelink, hvis noen gidder klipp ut/lim inn så er det veldig flott :)

3256568406_cbc5716c65.jpg?v=0

3255738651_3f656cb0ce.jpg?v=0

3255738429_12fe4ef9e1.jpg?v=0

Endret av Margido
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plasplaten foran girspaken og under askebegeret er veldig stygg og full av riper. hva kan jeg gjøre med dette? må hele plata byttes eller fins det enklere løsninger?

Det beste er vel bare å kjøpe nytt, tror jeg. Du kan sikkert pusse ned delene, og lakkere de, men ser for meg at det koster mer i arbeid og lakk, enn det smaker på sånne smådeler.

Sjekk ebay, du :)

- '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6

- '81 Jeep CJ7 (Prosjekt)

- '05 Yamaha FZ6 (Til salgs)

- '02 Polaris Edge X 800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Senk

- Felger

- Lakker nederste listene på front- og bakfanger, samt under dørene.

- Interiør detaljene kan du lett lakkere selv, er ikke så vanskelig. Eller trekke med stoff/skinn :)

- Fjerne hengerfestet, med mindre du trenger det

- Bytte til en litt mindre antenne kanskje?

- Ny grill (S4 eller RS4)

- Kan alltids bytte front- og bakfangeren samt sette på noen sideskjørt. F.eks. S4 eller RS4 look hvis du vil holde den OEM.

Edit: Lurer på om ikke plata rundt girspaken heter noe som "Shifter surround", eller noe i den duren.

Endret av al3x
Lenke til kommentar
Del på andre sider