Gå til innhold

240 Dør!

Ranger emnet

morty999

Anbefalte innlegg

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ristet det ikke godt i 200? Eller spøla dere bare? :p

Film på DAGEN! Da det er lyst! To lys som lyser i mørket er kjedeligt.

To gutter på 16? Flere som ikke har noe å gjøre?

Andeeh: Du hadde da ikke noe problem med å drepe volvoen min?! ;)

- 90 Mercedes E 300 TDT

- 84/87 Pontiac Transam

- 84/90 Ford Bronco

- 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den takler 200 fint...

så sant alle foringer og understell generelt er i god stand...

Og ikke minst riktig avbalansering på felger...

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golden

keep up the good work, styggere å jævligere bil enn en 240 skal du lete lenge etter, jo færre jo bedre spør du meg!!:D

Men motorhispania rx mopeda gjer verden til et bedre sted? Skulle før kjøpt en camino. Det beste e at du har sikkert betalt 3 ganga so mykje for den halvdesiliters motoren din enn eg har for goførti'en.

Smil og ver gla

(x)Kawasaki GPZ900 R, stjelt den 04.05.05

måtte de brenne

Opel Rekord 1900 77mod

(x)84 240 b.21 jub.nr26 m/takreils!

(x)94 Primera GT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

keep up the good work, styggere å jævligere bil enn en 240 skal du lete lenge etter, jo færre jo bedre spør du meg!!:D

du.. posta detta ette barne-tv, ser eg, veit mor di at du e oppe så lenge? blir rett i seng uten julemiddag på deg hvis du ikkje passa deg vættu :)

'80 Ascona B

'79 Mercury Capri

og en halv sønderskutt '74 Volvo 142 BilCrossbil!

----------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fett prosjekt! Gleder meg til film

"I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off."

Joan Rivers

"I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife."

Ilie Nastase

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Oddemann

Men motorhispania rx mopeda gjer verden til et bedre sted? Skulle før kjøpt en camino. Det beste e at du har sikkert betalt 3 ganga so mykje for den halvdesiliters motoren din enn eg har for goførti'en.

Smil og ver gla

Har ikke sagt at verden blir et bedre sted jeg, syns rx'en min er ganske kul jeg, i motsetning til 240'er som er så ufattlig stygge, har sikker betalt 3ganger mer for rx'en min å, skulle ikke forundre meg, vel verdt detå, skal ikke rulle rundt i en 240 jeg så......... ;) ;)

Originally posted by Børnerud'n

du.. posta detta ette barne-tv, ser eg, veit mor di at du e oppe så lenge? blir rett i seng uten julemiddag på deg hvis du ikkje passa deg vættu

ehh javel, så bare fordi jeg er 17 år så kan jeg ikke uttale meg noe om bil her da?:rolleyes:

R32 Skyline med hvite skilter og litt mods

x 318ic vinterbil

x 93-modells 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehh javel, så bare fordi jeg er 17 år så kan jeg ikke uttale meg noe om bil her da?:rolleyes:

naa.. :) tydli at da e langt øve lalletid når du snakke om go'førtia sånn og kjøre rundt på sånt drrrrrrit sjøl.. :D

'80 Ascona B

'79 Mercury Capri

og en halv sønderskutt '74 Volvo 142 BilCrossbil!

----------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Børnerud'n

naa.. :) tydli at da e langt øve lalletid når du snakke om go'førtia sånn og kjøre rundt på sånt drrrrrrit sjøl.. :D

skjønte absolutt ingenting av hva det står der:confused: :confused:

R32 Skyline med hvite skilter og litt mods

x 318ic vinterbil

x 93-modells 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider