-Rav4- Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Hei, jeg lurer på hvordan det er og ettermontere en fjernstyrt parkeringsvarmer i en gti? Det er jo en del av ekstrautstyre man kan velge, også til bensinbilene. Så hadde vært fint om man kunne få det i en gti siden ingen ser ut til og velge dette som standard. Er jo utrolig jævelig og sette seg i en bil som er kald og står ute i 20 minus. Hvor får man kjøpt det man trenger? vil helst ha orginalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Skulle ikke være noe problem det. Er vel webasto som er org på de tror jeg. Men det koster sikkert en del. Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Om jeg ikke tar helt feil er det over 20 000,- for å ettermontere. Ring til Møller og hør. Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind S Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Kolberg Caspary har Webasto. De monterer og. http://www.kcl.no/wsp/kcl/frontend.cgi?func=catalog.show&func_id=1006&table=CATEGORY Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Du har ikke mulighet for å koble til strøm da? Jeg kjøpte bare en billig varmevifte på Clas med timer. Varm bil hver dag. Sykt digg! Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg