Gå til innhold

2000-vinge

Ranger emnet

Pioneer

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

Den 2000-vingen er bare en slags liten bøy på enden av bagasjelokket : ) Ikke noe vinge sann sett men.. Den er hvertfall originalt montert på alle 2000 :)

Har du noe bilder av den du har? : )

Et bilde av 2000 vingen : )

vectra-2000-vanteet.jpg

94 Corsa 1.6 16v WorldCup

88 Corsa 1.3 City

94 Vectra 2.0i - SOLGT

93 Vectra 2.0i - SPIKER

94 Corsa 1.6 16v - SPIKER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er maken til den som sitter på min gamle Vectra GT ;)

Den er knall rød, og har den originale GT logoen på ene sia.. Har ikke bilen hjemme, så jeg får ikke tatt no bilde før til helgen.. Men skal prøve å få den av luka, å så kan jeg pakke den pent inn å sende den til deg......

500,- + porto er ikke det en snill pris for no sånt, som er litt leit å få tak i ?? ;)

Send meg en Pm med adr di hvis det er intr :)

Endret av Vectra GT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, okei : p

Jeg har ikke noe hastverk med å få den og du har vel heller ikke noe hastverk med å bli kvitt den så venter med å bestemme meg til jeg ser et bilde av den : ) hehe : p

Men er absolutt interessert ; )

88 Corsa 1.3 City

94 Vectra 2.0i - SOLGT

93 Vectra 2.0i - SPIKER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres eldig bra ut ;) Skal på sykehuset en tur i mårra, og på fredag reiser jeg til stavanger for å hente bil..... Bli nok ikke no før uti neste uke :S

Men har ikke du no hast, så er det jo alle tiders... ;)å for meg spiller det absolutt ingen rolle.... Det er jo tross alt en kreftdød bil jeg har stående, så den stikker ikke av :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skjønner ; )

Men på det bilde jeg la ut tidligere, så ser du den svarte bakplata i mellom lyktene.. Har du den også? I så fall er jeg interressert i å kjøpe den : )

Så sant den er i fin stand da : )

Planen for min bil er å få den til å se ut som en vectra 2000 og etterhvert hive oppi en 16 v : )

Endret av Pioneer

88 Corsa 1.3 City

94 Vectra 2.0i - SOLGT

93 Vectra 2.0i - SPIKER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 month later...