sirop Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 Kan jeg montere turbotrykksmåler uten å ha chiptrimmet bilen fra før..? dette fører ikke til at jeg får lavere trykk? Siter 2002 Audi A4 Avant 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 Neida. Bare å montere Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Kan jeg montere turbotrykksmåler uten å ha chiptrimmet bilen fra før..? dette fører ikke til at jeg får lavere trykk? Så lenge set ikke er noen hull på slangen opp til måleren, så skal trykket være som før. Vet det er mange som kobler fra orginalmåleren på sine orginale turbobiler for å slippe et eventuelt problem med hull/brudd i slange. Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg