bilgal86 Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 Så under min 940 gl -91 her om dagen og så clutchvaieren der med girkassa, og la merke til at man ikke kan justere vaieren. Hvorfor kan man ikke det, var sånn på 240en min.Var bare sånn rar ting i veien, løsna på skruen som var der og var en slags væske som rant ut? Noen som kan forklare meg? Har begynt å få lang vandring på clutcpedalen. Er det dårlig clutch, eller er det noe annet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 Alle 940 har hydraulisk clutch.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilgal86 Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Okei. :) Men betyr det da at clutchen er dårlig, eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreLuddvik Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Når du åpnet på denne skruen, slapp du luft inn i systemet, samme som å slippe luft inn i bremsesystemet, du får myk pedal, som gjør at du får en rar clutch pedal... luft dette på samme måte som med bremser, og hvis du ikke vet hvordan dette gjøres, få noen til å hjelpe deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilgal86 Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Okei, takk for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Alle 940 har hydraulisk clutch.. hydraulisk clutch-overføring... Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Denne væsken du nevner er bremseveske, clutchen går på samme beholder som bremsene, så du bør sjekke nivået så du ikke mister bremsene også. Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg