Doc'en Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 Hei, ved eu godkjenning så må man jo ha katalysator, jeg har da 3" effektannleg hele veien fra turboen, og har ikke Katalysator. det jeg da lurer på er hvilken katalysator jeg kan anvende ved EU-godkjenning slik at den går igjennom. Mvh Siter Toyota MR2 MK2 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 Jeg bytta fra 4 orginale til 2 Hi-flow og kom igjennom. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doc'en Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Det der skjønte jeg ikke mye av? forklar deg litt bedre? er bare en kat på min, men kan jeg anvende en sportskatalysator på den fra speedparts? Siter Toyota MR2 MK2 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Så lenge du har katalysator og bilen klarer avgasskravene så er det samme hva for type kat det er. Blir kanskje værre med støy Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 (endret) De har billige store katalysatorer på biltema. Sveis på en V-flens med klemmer og sett den på. Cluet er at katalysatoren omgjør CO til CO2. Uten katten kan du få høy CO verdi. Når du drar fra EU kontroll så tar du den av og setter på raka rør.. så ler du hele veien hjem :D Med V-flens og klemmer bytter du om på 5 minutter. Katalysator har ingenting å gjøre på turbomotorer iallfall. Jævla miljøjippo uten like i disse politisk korrekte tider. Endret Februar 7, 2009 av Hondaen Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doc'en Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 hehe okei, så da kan jeg kjøpe sportskat, for anledningen ! viss jeg tar den på slik co måling før eu-godkjenning, og finner ut at den er litt for høy enda, så bare tar jeg og fyller litt etanol på tanken ? :p Men hvordan er det med BT og sportskatalysator da? godtar de dette? Siter Toyota MR2 MK2 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg