gomega Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 Noen som har prøvd å sette på det på sonata før? Tenkte jeg skulle prøve bare på drit på sonataen til onkelen min, men da jeg åpnet filterboksen var det litt div som ikke passet! Går det ann å kjøre uten de greiene som sitter på ene siden av filterhuset? Det som selve originalfilteret sitter rundt! I så fall skal det være mulig å sette biltemafilteret i åpningen... Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 Kan ikke si jeg har sett så mye i motor-rommet på Sonata'ne, men jeg fjernet hele "boksen" når jeg satte på åpent- filter.. Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 Og du kar ikke merket noe i ettertid? Legger ved et par bilder så du skjønner hva jeg mener:) Ser jo ut som en LMM, og i så fall kan det jo hende det ikke er så lurt... Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg